کد خبر : 6440
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مهر 1401 - 20:08

حجت الاسلام احمدپور خبر داد: اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و بهسازی جاده های خواف و رشتخوار در سال جاری

حجت الاسلام احمدپور خبر داد: اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و بهسازی جاده های خواف و رشتخوار در سال جاری

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و بهسازی جاده های این شهرستانها در سال جاری خبر داد. به گزارش خواف نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام اکبر احمدپور فدکی افزود: در مذاکرات اخیر

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و بهسازی جاده های این شهرستانها در سال جاری خبر داد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام اکبر احمدپور فدکی افزود: در مذاکرات اخیر با معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور این مبلغ برای جاده های شهرستانهای خواف و رشتخوار اختصاص یافت.

وی ادامه داد: از این میزان ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت و بهسازی جاده لاخی به برکا و ۷۰ میلیارد ریال به جاده روستایی نهور به چاه زول شهرستان خواف اختصاص یافت.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در جنوب استان خراسان رضوی گفت: اختصاص ۶۰ میلیارد ریال به جاده قاسم آباد به باغ بخشی شهرستان خواف و ۶۰ میلیارد ریال هم به بهسازی جاده بخش جنگل شهرستان رشتخوار از دیگر نتایج مذاکرات اخیر با معاون وزیر راه و شهرسازی است.

احمد پور فدکی افزود: ۱۰ میلیارد ریال هم برای انجام تعمیرات ماشین آلات راهسازی این شهرستانها اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس گفت: اختصاص اعتباراتی برای انجام روکش آسفالت جاده  خواف – قاین و خواف – تربت حیدریه و خواف – تایباد از دیگر مصوبات این نشست بود که اعتبار لازم به صورت مرحله به مرحله در زمان اجرا تخصیص می یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.