کد خبر : 6372
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 تیر 1401 - 23:22

واکسیناسیون رایگان بیش از 300 هزار راس دام سبک در خواف علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک

واکسیناسیون رایگان بیش از 300 هزار راس دام سبک در خواف علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی خواف؛ با پایان یافتن طرح ملی واکسیناسیون دام سبک علیه بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک و کمک به اقتصاد خانوار 301 هزار راس دام شهرستان خواف از ابتدای سال تا 15 تیر ماه واکسینه شدند. رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خواف گفت: دام و صنایع

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی خواف؛ با پایان یافتن طرح ملی واکسیناسیون دام سبک علیه بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک و کمک به اقتصاد خانوار 301 هزار راس دام شهرستان خواف از ابتدای سال تا 15 تیر ماه واکسینه شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خواف گفت: دام و صنایع وابسته به آن یکی از مهمترین سرمایه های ملی وشهرستان می باشد، نظر به اینکه در شهرستان خواف عمده پرورش دهندگان گوسفند و بز از قشر ضعیف و آسیب پذیر (روستائیان و عشایر) می باشند پیشگیری از بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک کمک زیادی به تقویت تاب آوری یا همان اقتصاد مقاومتی میکند.

فرهاد منصوری افزود :طاعون نشخوارکنندگان کوچک یک بیماری ویروسی با واگیری بالا در نشخوارکنندگان کوچک می باشد که باعث خسارات زیادی در حیوانات اهلی و حیات وحش می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.