کد خبر : 6375
تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401 - 18:52

استاندار خراسان رضوی در دیدار مسئولین و معتمدین شهرستان :خواف نمونه خوبی از وحدت است

استاندار خراسان رضوی در دیدار مسئولین و معتمدین شهرستان :خواف نمونه خوبی از وحدت است

استاندار خراسان رضوی عصر امروز در دیدار مسئولین و معتمدین شهرستان خواف این شهرستان را نمونه خوبی برای نمایش وحدت سنی و شیعه عنوان کرد. به گزارش خواف نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ یعقوبعلی نظری که همزمان با دهه امامت و ولایت سخن می گفت افزود: خواف با این

استاندار خراسان رضوی عصر امروز در دیدار مسئولین و معتمدین شهرستان خواف این شهرستان را نمونه خوبی برای نمایش وحدت سنی و شیعه عنوان کرد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ یعقوبعلی نظری که همزمان با دهه امامت و ولایت سخن می گفت افزود: خواف با این که یک شهرستان ترکیبی است اما در حدی از وحدت و همراهی اهل تسنن و تشیع است که مانند سایر شهرستان ها به آن نگاه می کنیم و توانایی خود را برای امور امنیتی و سیاسی صرف نمی‌کنیم بلکه متوجه امور عمرانی مانند جاده ، باد، معدن و سایر توانایی‌های و مشکلات شهرستان کرده‌ایم .
وی به مسئولین شهرستان گفت :مردم را مشارکت دهید تا مشکلات به حداقل برسد و تبعیضی قائل نشوید مانند امور استخدامی که صرفاً بر اساس شایستگی و ویژگی های جوانان است بدون توجه به مذهب و اعتقادات آنان.
 نظری افزود: وجود انرژی باد، سنگ آهن و ۲۷ شرکت معدنی در شهرستان از جمله شاخص‌های ممتاز برای توسعه این شهرستان است که به طور جدی به آنها پرداخته ایم .
در این دیدار مسئولین ، ائمه جمعه و معتمدین شهرستان خواف ضمن تشکر از توجه ویژه استاندار به این شهرستان و انجام چهار سفر شهرستانی در مدت ۹ماه از شروع به کار ایشان به عنوان استاندار خراسان رضوی، مسائل و مشکلات منطقه را از نظر اقتصادی و فرهنگی مطرح کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.