کد خبر : 6369
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 خرداد 1401 - 18:14

خاکسپاری پیکر شهید دفاع مقدس در زادگاهش زوزن خواف

خاکسپاری پیکر شهید دفاع مقدس در زادگاهش زوزن خواف

پیکراسماعیل عرب زوزنی شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از تشییع در خواف در زادگاهش، روستای “زوزن” از توابع بخش جلگه زوزن به خاک سپرده شد. به گزارش خواف نیوز پیکر این شهید دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم و علماء شیعه و سنی، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی

پیکراسماعیل عرب زوزنی شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از تشییع در خواف در زادگاهش، روستای “زوزن” از توابع بخش جلگه زوزن به خاک سپرده شد.

به گزارش خواف نیوز پیکر این شهید دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم و علماء شیعه و سنی، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی بعد از تشییع در شهرهای سنگان و قاسم‌آباد، روستاهای برآباد و زوزن و بیاس‌آباد، در زادگاهش روستای زوزن از توابع بخش جلگه زوزن شهرستان خواف تدفین شد.

آیین وداع با پیکر مطهر شهید اسماعیل عرب زوزنی روز جمعه همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) همزمان با آیین اجتماع صادقیون در میدان شهدای مشهد برگزار و سپس پیکر این شهید از میدان شهدا تا حرم مطهر امام رضا(ع) تشییع و در حرم مطهر رضوی طواف داده شد.

سپس پیکر این شهید دوران دفاع مقدس عصر شنبه وارد شهرستان خواف شد و در روستای چمن‌آبادو شهرهای سده و سلامی از توابع این شهرستان تشییع و آیین وداع با این شهید سرافراز دوران دفاع مقدس شنبه شب در محل مسجد و حسینیه الزهرا (س) خواف برگزار شد.

شهید محمد اسماعیل عرب زوزنی، فرزند محمد رضا در ۱۷ شهریور ۱۳۴۶ در روستای زوزن از توابع شهرستان خواف چشم به جهان گشود و در چهارم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به مقام رفیع شهادت نائل آمد و در جزیره مجنون تفحص و از طریق DNA شناسایی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.