کد خبر : 6328
تاریخ انتشار : شنبه 24 اردیبهشت 1401 - 11:46

۱۳ تن کالای اساسی احتکار شده در خواف کشف شد

۱۳ تن کالای اساسی احتکار شده در خواف کشف شد

روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی خواف از کشف ۱۳ هزار و ۸۰ کیلوگرم کالاهای اساسی احتکار شده شامل روغن، ماکارونی و برنج از دو انبار در این شهرستان گزارش داده است. به گزارش خواف نیوز از روابط عمومی جهاد کشاورزی خواف، در جریان گشت و بازرسی از واحدهای صنفی و انبارهای کالاهای اساسی شب گذشته

روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی خواف از کشف ۱۳ هزار و ۸۰ کیلوگرم کالاهای اساسی احتکار شده شامل روغن، ماکارونی و برنج از دو انبار در این شهرستان گزارش داده است.

به گزارش خواف نیوز از روابط عمومی جهاد کشاورزی خواف، در جریان گشت و بازرسی از واحدهای صنفی و انبارهای کالاهای اساسی شب گذشته یک انبار روغن خوراکی در این شهرستان کشف و با دستور مقام قضایی و همکاری نیروهای انتظامی محل مورد نظر مهر و موم شد.

این گزارش می افزاید: از این انبار میزان هشت هزار و ۶۸۰  کیلوگرم روغن خوراکی پنج کیلویی کشف و ضبط شد که بعد از دستور مراجع قضایی در بازار توزیع می‌شود.

روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی خواف در ادامه گزارش خود آورده است: چهار هزار و ۴۰۰ کیلو گرم روغن، برنج و ماکارونی از یک انبار واحد صنفی در شهر نشتیفان، از توابع شهرستان خواف کشف و این انبار مهر و موم شده است.

بر این اساس، از انبار مذکور ۱۰۰ عدد روغن پنج کیلویی، ۲۰۰ عدد روغن مایع سه لیتری، ۱۰۴ کیسه برنج هندی و سه هزار و ۲۴۰ عدد بسته ماکارونی کشف و ضبط شد که بعد از دستور مقام قضایی در سطح بازار توزیع می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.