کد خبر : 6299
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 - 19:39

چوپان‌های گرفتار شده در سیلاب خواف نجات یافتند

چوپان‌های گرفتار شده در سیلاب خواف نجات یافتند

فرماندار شهرستان خواف گفت: به دلیل بارش شدید باران و سیلاب چند چوپان در تنگل خرگرد به دام سیلاب افتاده بودند که با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر نجات یافتند. مهدی عباسپور اظهار داشت: با بازدید میدانی و همچنین دستور آمادگی تیم مدیریت بحران از آغاز سیلاب و بارش شدید،مشکلات و‌خسارات در دست بررسی و یا

فرماندار شهرستان خواف گفت: به دلیل بارش شدید باران و سیلاب چند چوپان در تنگل خرگرد به دام سیلاب افتاده بودند که با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر نجات یافتند.

مهدی عباسپور اظهار داشت: با بازدید میدانی و همچنین دستور آمادگی تیم مدیریت بحران از آغاز سیلاب و بارش شدید،مشکلات و‌خسارات در دست بررسی و یا برخی از آنان نیز برطرف شده است.

وی افزود:در چندین نقطه شهرستان و روستاها بدلیل برخورد صاعقه قطعی برق را داشتیم که عوامل امدادی مدیریت برق شهرستان به سرعت اعزام شدند و مشکل را  رفع کردند.

عباسپور عنوان کرد:مشکل از کار افتادن جایگاه‌های سوخت به دلیل برخورد صاعقه که با قطعی برق اتفاق افتاده بود نیز که در کمترین زمان ممکن رفع شد.

فرماندار خواف خاطر نشان کرد:آبگرفتگی معابر شهری توسط عوامل شهرداری  در دست اقدام است اما تاکنون قطعی گاز و آب آشامیدنی گزارش اعلام نشده است.

به گزارش خواف نیوز ، فرماندار شهرستان خواف به همراه اعضای مدیریت بحران از دقایق اولیه بارش و سیلاب به صورت میدانی در حال بررسی و پیگیری رفع مشکلات روستاها و شهرهای درگیر شده در سیلاب هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.