کد خبر : 6242
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 فروردین 1401 - 17:34

بزرگ ترین شهرک حمل و نقل کشور در شهرستان خواف احداث می شود

بزرگ ترین شهرک حمل و نقل کشور در شهرستان خواف  احداث می شود

 افتخار زاده رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از احداث بزرگترین شهرک حمل و نقلی کشور در شهرستان خواف خبر داد. سید حامد افتخارزاده اظهار کرد: این مجتمع بزرگ حمل و نقلی کشور در حال حاضر در شهرستان خواف با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد همراه است. وی با بیان

 افتخار زاده رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از احداث بزرگترین شهرک حمل و نقلی کشور در شهرستان خواف خبر داد.

سید حامد افتخارزاده اظهار کرد: این مجتمع بزرگ حمل و نقلی کشور در حال حاضر در شهرستان خواف با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد همراه است.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این شهرک ظرفیت پذیرش و بارگیری یک هزار دستگاه کامیون ایجاد خواهد شد افزود: انشالله با تکمیل شهرک مذکور و شروع بهره برداری از آن، تدریجا برای حدود یک هزار نفر اشتغال ایجاد خواهدشد.

وی بیان کرد: شهرک حمل و نقل شهرستان تایباد نیز با پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد در حال احداث است که با پایان این طرح نیز ظرفیت پذیرش و بارگیری حدود ۵۰۰ دستگاه کامیون در روز در شهرستان تایباد ایجاد خواهد شد.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی هم چنین با بیان اینکه موافقت اصولی شهرک حمل ونقل سبزوار نیز صادر و سرمایه گذار آن در حال پیگیری مراحل بعدی و مجوزهای لازم است ادامه داد: امیدواریم با مساعدت و همراهی سایر دستگاهها، این طرح ها نیز در اسرع وقت به بهره برداری برسند.

وی یادآور شد: پارک های لجستیک، مجوز سرمایه گذاری دیگری است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی آن است.

افتخارزاده اذعان کرد: امور صدور مجوزهای این پارک ها در حال حاضر در سطح ستاد پیگیری می شود و مطالعات احداث پارک لجستیک در شهرستانهای تربت حیدریه و چناران توسط سازمان متبوع در دستور کار است که پس از پایان مطالعات مکانیابی، انشالله وارد فاز جذب سرمایه گذار خواهند شد.

منبع: بازار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.