کد خبر : 6166
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 بهمن 1400 - 23:57

۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خواف اهدا شد

۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خواف اهدا شد

همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در شهر سده خواف اهدا شد. به گزارش خواف نیوز، همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مراسمی ۱۳۰ سری جهیزیه به

همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در شهر سده خواف اهدا شد.

به گزارش خواف نیوز، همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مراسمی ۱۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در شهر سده خواف اهدا شد.

مجتبی حیاتی مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خواف در این مراسم گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون کمیته امداد ۳۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان زیر پوشش این نهاد اهدا کرده است.

وی افزود: در هر جهیزیه ۵ قلم کالا اساسی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان اهدا شده است. امروز نیز به ۱۳۰ زوج جوان با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال جهیزیه اهدا شده که انشاالله شاهد خیر و برکت در زندگی این زوج ها باشیم.

حیاتی با تشکر از خیرین و مراکز نیکوکاری شهرستان خواف ابراز امیدواری کرد با همت و همراهی این عزیزان خدمات شایسته ای به ولی نعمتان شهرستان خواف ارائه شود.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.