کد خبر : 6120
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 21:09

برخورد مینی بوس با خودرو سواری

برخورد مینی بوس با خودرو سواری

حادثه رانندگی در محور تایباد – خواف با ۲کشته ۱۶مجروح به گزارش خواف نیوز مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت:این حادثه بر اثر برخورد مینی بوس حامل کارگران معدن با خودرو سواری پژو405 در حوالی روستای دربند از توابع بخش مرکزی تایباد روی داد. حیدر احسانی افزود: برای امدادرسانی به این حادثه هشت دستگاه آمبولانس

حادثه رانندگی در محور تایباد – خواف با ۲کشته ۱۶مجروح

به گزارش خواف نیوز مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت:این حادثه بر اثر برخورد مینی بوس حامل کارگران معدن با خودرو سواری پژو405 در حوالی روستای دربند از توابع بخش مرکزی تایباد روی داد.

حیدر احسانی افزود: برای امدادرسانی به این حادثه هشت دستگاه آمبولانس از سپاه پاسداران و هلال احمر و اورژانس115 به محل اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد با بیان اینکه مجروحان حادثه به مراکز درمانی تایباد اعزام شدند گفت: یکی از مجروحان حادثه به علت شدت جراحات سر صحنه و مصدوم دیگر در بیمارستان خاتم الانبیای این شهر فوت کرد.

یک منبع در ارتباط با حادثه برخورد یک دستگاه مینی‌بوس حامل کارگران یک واحد معدنی در تایپاد با یک دستگاه سواری پژو که منجر به فوت دو نفر و زخمی شدن ۱۴ نفر دیگر شد، توضیحات بیشتری را ارائه داد.

یک منبع کارگری درباره جزئیات بیشتر حادثه برخورد یک دستگاه مینی‌بوس حامل کارگران معدنی در تایپاد با یک دستگاه سواری پژو به خبرنگار ایلنا گفت: حادثه برای کارگران معدن سنگ آهن سنگان در محور تایباد به خواف در محدوده جاده روستای دربند رخ داده که از قرار معلوم تحت مسئولیت پیمانکار مشغول به کار هستند.

و با بیان اینکه در این واقعه دو نفر کشته و ۱۴ نفر مجروح شدند، گفت:  این حادثه حوالی ساعت ۱۸:۳۱ بر اثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس حامل کارگران معدن سنگ آهن سنگان با یک دستگاه پژو در محور تایباد به خواف در محدوده جاده دربند به وقوع پیوست.

او با بیان اینکه یکی از کشته شده‌ها «رضا زارع آهن پنجه» نام دارد و اهل تایباد است و نفر دومی که جان خودرا از دست داده از سرنشینان خودرو پژو بوده است، گفت: از قرار معلوم بیشتر مصدومان این حادثه از کارگران سنگ آهن سنگان بودند که عصر دیروز سوار بر سرویس عازم محل سکونت خود بودند.

همچنین وی اضافه کرد: این حادثه ۱۴ مصدوم برجای گذاشت که وضعیت جسمی ۴ نفر وخیم گزارش شده است.

طبق اظهارات وی پژو ۴۰۵ حامل ۷ سرنشین غیرقانونی افغانستانی بوده که سرعت غیرمجاز داشته است و گفته می‌شود یکی از کشته شدگان سرنشین پژو بوده است.

وی گفت: برای رسیدگی به مصدومین این حادثه ۶ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده بود و متأسفانه یکی از مصدومان هم دچار قطع عضو شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.