کد خبر : 6084
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 12:33

۲۳۰ میلیارد ریال برای بهسازی راه‌های خواف و رشتخوار اختصاص یافت

۲۳۰ میلیارد ریال برای بهسازی راه‌های خواف و رشتخوار اختصاص یافت

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، به‌تازگی ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و توسعه راه‌های این شهرستان‌ها اختصاص یافت. حجت الاسلام اکبر احمدپور فدکی افزود: از این میزان ۸۰ میلیارد ریال

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، به‌تازگی ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و توسعه راه‌های این شهرستان‌ها اختصاص یافت.

حجت الاسلام اکبر احمدپور فدکی افزود: از این میزان ۸۰ میلیارد ریال برای روکش آسفالت محورهای ارتباطی قاسم آباد به باغ بخشی خواف و محورهای بخش “جنگل” رشتخوار منظور شده است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد ریال هم برای احداث راه ارتباطی دوخطه خواف، رشتخوار به تربت حیدریه و ۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی محور خواف به قائن در نظر گرفته شد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس گفت: همچنین در جلسه مشترک با مسوولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، قرار شده به هر میزان قیر که برای بهسازی و زیرسازی راههای روستایی  این شهرستان ها مورد نیاز باشد، تامین شود تا خللی در روند اجرای طرحهای عمرانی این منطقه ایجاد نشود.

وی اظهار داشت: برای سرعت بخشی به روند اجرای طرح ساخت محور دوخطه سنگان خواف به رشتخوار و تربت حیدریه جلسات مشترکی با حضور نائب رییس اول مجلس، مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)  و مدیر شرکت زیرساخت و معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و به دنبال آن تفاهم نامه ساخت همزمان قطعات دوم و نهم مسیر دوم این محور منعقد و قرار شد که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز شود.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.