کد خبر : 6065
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 0:18

فرماندار خواف: نیاز اصلی شهرستان خواف اعتماد و تفویض اختیار در قالب پنجره واحد است

فرماندار خواف: نیاز اصلی شهرستان خواف اعتماد و تفویض اختیار در قالب پنجره واحد است

سنجرانی گفت: خواف مشکل کمبود اعتبار ندارد و نیاز اصلی اعتماد و تفویض اختیار در قالب پنجره واحد است تا سرمایه گذاران بتوانند در کمترین زمان نسبت به آغاز پروژه های خود اقدام کنند. به گزارش خواف نیوز به نقل از شبستان، «حسین سنجرانی» امروز(۲۰ آبان) در مراسم افتتاح توربین های بادی ۶۶۰ کیلو واتی با تقدیر از استاندار خراسان

سنجرانی گفت: خواف مشکل کمبود اعتبار ندارد و نیاز اصلی اعتماد و تفویض اختیار در قالب پنجره واحد است تا سرمایه گذاران بتوانند در کمترین زمان نسبت به آغاز پروژه های خود اقدام کنند.

به گزارش خواف نیوز به نقل از شبستان، «حسین سنجرانی» امروز(۲۰ آبان) در مراسم افتتاح توربین های بادی ۶۶۰ کیلو واتی با تقدیر از استاندار خراسان رضوی که در اولین برنامه کاری خود به موضوع جنگ اقتصادی توجه ویژه داشته، گفت: استاندار جدید خراسان رضوی با نگاهی بلند به تولید و اشتغال و اقتصاد و معیشت مردم توجه داشته و تاکید دارند از ظرفیت های درونی استان استفاده عملیاتی شود، امروز نتایج بخشی از این تاکیدات به وضوح دیده می‌شود.

فرماندار خواف ادامه داد: شهرستان خواف منطقه ای استراتژیک و مهم دارای ظرفیت های بی نظیری است و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در نگاه بلند توسعه یابد توجه ویژه به آن داشته باشد، نیاز استان ۱۳۰۰ مگاوات برق است و ظرفیت تولید کریدور بادی خواف ۵۶۰۰ مگاوات است.

وی به معادن غنی شهرستان نیز به عنوان دیگر ظرفیت اساسی خواف اشاره کرد و افزود: ظرفیت مشارکت مردم بزرگترین سرمایه شهرستان خواف بوده و در یک نمونه همراهی شیعه و سنی به ۱۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و صرفه جویی ارقام بالایی در منابع منتج شده است.

سنجرانی خاطرنشان کرد: خواف مشکل کمبود اعتبار ندارد و نیاز اصلی اعتماد و تفویض اختیار در قالب پنجره واحد است تا سرمایه گذاران بتوانند در کمترین زمان نسبت به آغاز پروژه های خود اقدام کنند.

«یسرا خرسند» با بیان اینکه ارزش پروژه توربین های ۶۶۰ کیلو واتی ۲۵ میلیارد تومان بوده که در مدت ۶ احداث شده است، گفت: پروژه دوم که امروز کلنگ آن به زمان خورد با ظرفیت تولید ۲ و نیم مگاوات با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در مدت کمتر از شش ماه احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پدیده مرو زیست با بیان اینکه منطقه خواف یکی از بهترین کریدورهای بادی جهان است که استعداد تولید ۵ هزار مگاوات برق دارد، افزود: هر یک توربین نصب شده در منطقه خواف معادل توربین‌های نصب شده در منطقه بینالود نیشابور تولید انرژی انجام می دهد اما توربین ۲.۵ مگاواتی یک توربین بسیار بزرگ است که مشابه آن در آخکند و کهک قزوین نصب شده و در حال کار است.

وی ادامه داد:این توربین ها توسط گروه صنعتی مپنا و با عنوان و دانش کاملا داخلی بدون وابستگی به خارج تولید شده است، تزریق برق تولیدی این نیروگاه از سال ۹۵ و با ۲۹۰ هزار کیلو وات ساعت به شبکه آغاز شده و در سال ۹۹ این رقم به بیش از ۱۴ هزار و۴۰۰ هزار کیلو وات ساعت رسیده است.پایان پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.