کد خبر : 6059
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 آبان 1400 - 20:41

وضعیت کرونایی خواف دوباره نارنجی شد

وضعیت کرونایی خواف دوباره نارنجی شد

به گزارش خواف نیوز طبق آخرین گزارش نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهرستانهای دارای وضعیت آبی و نارنجی کرونایی در خراسان رضوی افزایش و تعداد شهرستانهای دارای وضعت زرد در این استان کاهش یافته است. در حال حاضر از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی چهار شهرستان از نظر شیوع کرونا در

به گزارش خواف نیوز طبق آخرین گزارش نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهرستانهای دارای وضعیت آبی و نارنجی کرونایی در خراسان رضوی افزایش و تعداد شهرستانهای دارای وضعت زرد در این استان کاهش یافته است.

در حال حاضر از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی چهار شهرستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در شرایط نارنجی، ۱۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان در شرایط آبی قرار دارند.

بر اساس این گزارش هم اکنون چهار شهرستان بردسکن، ریوش، خلیل آباد و کاشمر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

پیش از این فقط شهرستان بردسکن این استان در وضعیت نارنجی بود در حالیکه اکنون این شهرستان به وضعیت قرمز تغییر رنگ داده و شهرستانهای سبزوار، ششتمد، نیشابور، گناباد، مه‌ولات، خواف و قوچان وضعیت نارنجی یافته‌اند. 

براساس اطلاعات سامانه ماسک، شهرستانهایی مانند مشهد، تایباد، بینالود، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، درگز، جغتای، سرخس، فیروزه و فریمان در وضعیت زرد کرونایی و شهرستانهای کلات، باخرز، چناران، زاوه، رشتخوار، خوشاب، داورزن، بجستان و جوین در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۶ میلیون و ۲۷ هزار و ۲۶۹ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۰۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۲۷ هزار و ۹۱۸ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون پنج میلیون و ۶۷۰ هزار و ۶۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.