کد خبر : 6056
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 20:38

یک خودروی کاروان همراه استاندار خراسان رضوی در سفر به خواف واژگون شد

یک خودروی کاروان همراه استاندار خراسان رضوی در سفر به خواف واژگون شد

واژگونی یک خودروی کاروان همراه استاندار خراسان رضوی در سفر به خواف سه مصدوم به جای گذاشت. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایرنا یک منبع آگاه گفت: در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی از شهرستان خواف و هنگام بازدید از بازارچه مرزی سنگان این شهرستان یکی از وسایل نقلیه روابط عمومی استانداری واژگون

واژگونی یک خودروی کاروان همراه استاندار خراسان رضوی در سفر به خواف سه مصدوم به جای گذاشت.

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایرنا یک منبع آگاه گفت: در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی از شهرستان خواف و هنگام بازدید از بازارچه مرزی سنگان این شهرستان یکی از وسایل نقلیه روابط عمومی استانداری واژگون و بر اثر آن سه نفر از جمله یکی از پرسنل روابط عمومی مصدوم شدند.

وی ادامه داد: ۲ نفر از این مصدومین به صورت سرپایی مداوا شدند اما یک نفر دیگر به دلیل جراحتهای وارده به وسیله بالگرد اورژانس هوایی اعزامی از گناباد به خواف برای ادامه مداوا به مشهد انتقال یافت.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد جایی که مصدوم این حادثه بدانجا انتقال یافته به خبرنگار گفت: بانوی مصدومی که در حادثه تصادف خواف با بالگرد به بیمارستان کامیاب مشهد منتقل شد هم اکنون وضعیت عمومی مساعدی دارد.

دکتر مسعود خانی افزود: این بانوی ۴۰ ساله که از این حادثه جراحات شدیدی برداشته و دچار آسیب ستون فقرات و سایر اندامها شده است هم اکنون تحت معالجه است و سطح هوشیاری خوبی دارد. 

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی روز پنجشنبه در نخستین سفر شهرستانی خود وارد خواف شد که دیدار با معتمدان و علمای شیعه و سنی و سرمایه گذاران، دیدارهای مردمی، بازدید از طرحها و قابلیتهای سرمایه گذاری داخلی و خارجی، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی توربین های بادی، تونلهای بادی و بازدید از شرکتهای معدنی مجتمع سنگان خواف از جمله برنامه های این سفر عنوان شده است.

بازدید از بازارچه مرزی و ایستگاه شمتیغ خواف به عنوان مرز رسمی ریلی ایران و افغانستان، بازدید از طرحهای زیربنایی شامل راهها، آبرسانی، برق رسانی و گازرسانی و بررسی میدانی مسائل و مشکلات منطقه ای از دیگر اهداف استاندار خراسان رضوی در سفر به این شهرستان مرزی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.