کد خبر : 6014
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400 - 15:08

فولاد سنگان ۳ مدرسه به آموزش و پرورش خواف تحویل داد

فولاد سنگان ۳ مدرسه به آموزش و پرورش خواف تحویل داد

شرکت معدنی فولاد سنگان خراسان وابسته به فولاد مبارکه در آیینی که دوشنبه، سوم آبان ماه، برگزار شد، سه مدرسه را افتتاح کرد که در اختیار آموزش و پرورش خواف قرار داد. به گزارش خواف نیوز مدیرعامل شرکت معدنی فولاد سنگان خراسان امروز در مراسم بهره برداری از این مدارس که در مدرسه شمیم مهر

شرکت معدنی فولاد سنگان خراسان وابسته به فولاد مبارکه در آیینی که دوشنبه، سوم آبان ماه، برگزار شد، سه مدرسه را افتتاح کرد که در اختیار آموزش و پرورش خواف قرار داد.

به گزارش خواف نیوز مدیرعامل شرکت معدنی فولاد سنگان خراسان امروز در مراسم بهره برداری از این مدارس که در مدرسه شمیم مهر شهر نشتیفان از توابع شهرستان خواف برگزار شد، گفت: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه به همت شرکت فولاد سنگان اقدام به ساخت هفت مدرسه در حوزه شهرستان کرده که چهار مدرسه در سال گذشته و سه مدرسه در سال جاری افتتاح شد.

علی امرایی افزود: یکی از مهم ترین وظایف شرکت‌ها، مسئولیت اجتماعی است و یکی از مباحث مهم در مسئولیت‌های اجتماعی، موضوع آموزش و زیرساخت‌های آموزشی است. مجموعه فولاد سنگان نیز تلاش کرد در راستای انجام مسئولیت اجتماعی اقداماتی در تمام این حوزه‌ها به انجام برساند.

وی عنوان کرد: با ساخت این مدارس ۳۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی به فضاهای آموزشی شهرستان اضافه و برای ساخت این مدارس ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

امرایی افزود: اخیرا هم تفاهم‌نامه ساخت ۴۲ کلاس جدید با مشارکت فولاد سنگان و سازمان توسعه و نوسازی مدارس منعقد شده تا کمبود کلاس درسی مرتفع شود و دانش آموزان بتوانند در فضای آموزشی استاندارد و با شاخص‌های باکیفیت‌تر آموزشی تحصیل کنند.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: کارکرد مدارس انسان‌سازی است. مدرسه تربیت‌گر انسان‌هایی است که همه صفات و خصایل ممتاز بشری را به طور نسبی کسب می‌کنند. مدرسه باید جایی باشد که شهروندانی مفید و خدمتگزار را تربیت کند و این موضوع در ساحات شش‌گانه تعلیم و تربیت اتفاق می افتد.

سعید طاهری اظهار کرد: خیران مدرسه‌ساز در راستای توسعه فرهنگی و اصلاح اجتماعی نقش‌آفرین هستند.

وی گفت: مدرسه یک مکان نیست بلکه یک امکان و ابزار برای شکوفا شدن انسان‌هاست و آینده جامعه را می‌سازد.

جواد رفیعی پور، مدیر آموزش و پروش خواف نیز بیان کرد: مدارس ۶ کلاسه شمیم مهر شهر نشتیفان، اندیشه مهر روستای قلعه نو و طلوع مهر روستای عباس آباد جزو مدارسی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

منبع:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.