کد خبر : 6032
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 17:53

معاون فرماندار خواف: پیگیری گرفتن سهم خواف از حقوق دولتی معادن

معاون  فرماندار خواف: پیگیری گرفتن سهم خواف از حقوق دولتی معادن

اعضای ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر‌های شش گانه خواف نشست مشترکی در شهرداری خواف برگزار کردند و بر پیگیری اخذ سهم خواف از حقوق دولتی معادن سنگ آهن سنگان خواف تاکید داشتند. به گزارش خواف نیوز حسین اسدی بالفروش معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار خواف به برخی پرسش‌های اعضای شورا‌ها پاسخ داد و گفت:

اعضای ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر‌های شش گانه خواف نشست مشترکی در شهرداری خواف برگزار کردند و بر پیگیری اخذ سهم خواف از حقوق دولتی معادن سنگ آهن سنگان خواف تاکید داشتند.

به گزارش خواف نیوز حسین اسدی بالفروش معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار خواف به برخی پرسش‌های اعضای شورا‌ها پاسخ داد و گفت: برنامه نخستین دوره آموزشی شورا‌های اسلامی شهرستان خواف و شهرستان‌های همجوار در خواف در حال تدوین است.

او افزود: طرح آمایش سرزمینی شهرستان خواف از سوی دانشگاه تهران تدوین شده و نیاز سنجی‌هایی صورت گرفته که با همکاری مدیران اجرایی و نهاد‌های دیگر و شورا‌های اسلامی در توسعه زیرساخت‌ها از این طرح استفاده می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خواف ادامه داد: اگر قولی به شورا‌های اسلامی می‌دهند آن را اجرایی کنند و مسئول باید حرف و عملش یکی باشد.

احسان هنرخواه معاون عمرانی فرماندار خواف نیز گفت:به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی و نظام‌مند کردن کمک‌های معادن، برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان، بالغ بر هزار میلیارد ریال از این محل هزینه شد و جالب است، چون طرح‌ها بصورت امانی اجرا گردید، ۶۸۰ میلیارد ریال صرفه جویی در هزینه کرد‌ها صورت گرفت.

او افزود: توسعه زیرساخت‌ها و طرح‌های اشتغال زایی و رونق کسب و کار شهرستان در سه طرح مثلت توسعه و معین اقتصادی، طرح شتاب و طرح بنیاد برکت در حال اجراست.

معاون عمرانی فرماندار خواف ادامه داد: وصول سهم خواف از حقوق دولتی معادن در حال پیگیری است و قرار است پس از تصویب، ۲۰ درصد از این حقوق به شهرستان تعلق گیرد که در صورت محقق شدن آن، گره‌های بیشری در توسعه زیرساخت‌های شهرستان باز خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.