کد خبر : 6020
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 مهر 1400 - 15:14

نواختن زنگ وحدت در مدارس خواف

نواختن زنگ وحدت در مدارس خواف

در دومین روز از هفته وحدت، زنگ وحدت با حضورفرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان خواف در آموزشگاه حضرت یوسف محله لاج نواخته شد. به گزارش خواف نیوز جواد رفیعی پور مدیر آموزش و پرورش خواف با تبریک فرارسیدن هفته وحدت گفت: یکی از راه‌های اتحاد و وحدت، محور قرار دادن پیامبر اکرم (ص)، قرآن

در دومین روز از هفته وحدت، زنگ وحدت با حضورفرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان خواف در آموزشگاه حضرت یوسف محله لاج نواخته شد.

به گزارش خواف نیوز جواد رفیعی پور مدیر آموزش و پرورش خواف با تبریک فرارسیدن هفته وحدت گفت: یکی از راه‌های اتحاد و وحدت، محور قرار دادن پیامبر اکرم (ص)، قرآن کریم و هوشیاری در مقابل دسیسه‌های دشمنان است.

او افزود: خوشبختانه وحدت به معنای واقعی کلمه در شهرستان خواف وجود دارد و این شهرستان از نظر وحدت بین شیعه و سنی در خراسان رضوی نمونه است.

وحدت عامل مهم اقتدار و عظمت امت اسلام

 سنجرانی فرماندار خواف با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) گفت: ترویج و تحکیم اخوت اسلامی بین مسلمانان از پیام‌های هفته وحدت بوده که بنیان گذار جمهوری اسلامی پایه گذار آن است.

او افزود: وحدت عامل مهم اقتدار و عظمت امت اسلام و رمز جاودانگی و ماندگاری آن در دنیا است.

فرماندار خواف با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و یکپارچگی و همبستگی در میان مسلمانان دنیا ادامه داد: برپایی نشست‌های وحدت در جامعه سبب نزدیک شدن دل‌ها و تقویت عناصر وحدت و یکدلی می‌گردد و دشمنان از این صمیمیت و اتحاد امت اسلام در هراس خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرتگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.