کد خبر : 5994
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1400 - 19:52

فرماندار خواف خبر داد: خواف میزبان یادواره شهدای عشایری استان خراسان رضوی

فرماندار خواف خبر داد: خواف میزبان یادواره شهدای عشایری استان خراسان رضوی

«سنجرانی» از برگزاری اولین یادواره ۱۳۶ شهید عشایری استان خراسان رضوی در بهمن‌ سال ‌جاری در شهرستان خواف خبر داد. به گزارش خواف نیوز ، جلسه هماهنگی نخستین یادواره شهدای عشایری شهرستان خواف به ریاست «حسین سنجرانی» فرماندار شهرستان و با حضور «محمدعلی نبوی‌پور» مدیرکل امور عشایری خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «حسین صفری» فرمانده بسیج

«سنجرانی» از برگزاری اولین یادواره ۱۳۶ شهید عشایری استان خراسان رضوی در بهمن‌ سال ‌جاری در شهرستان خواف خبر داد.

به گزارش خواف نیوز ، جلسه هماهنگی نخستین یادواره شهدای عشایری شهرستان خواف به ریاست «حسین سنجرانی» فرماندار شهرستان و با حضور «محمدعلی نبوی‌پور» مدیرکل امور عشایری خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «حسین صفری» فرمانده بسیج عشایری سپاه امام رضا (ع) و سایر اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حسین سنجرانی در این نشست اظهار داشت: شهدای والامقام با ایثار و از خودگذشتگی امنیت و آرامش را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند و خانواده‌ شهدا و ایثارگران نیز با صبر و شکیبایی خود به نظام اسلامی عزت بخشیدند و همین عزت‌آفرینی استقلال و سربلندی این نظام مقدس را به همراه داشت.

وی در ادامه به نقش عشایر در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: عشایر غیور میهن اسلامی‌مان در تمامی برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی، نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند و برگزاری کنگره شهدای عشایر می‌تواند در تقویت وحدت و انسجام این قشر و همچنین حل مشکلاتی که با آن روبرو هستند مؤثر و کارگشا باشد.

فرماندار خواف در ادامه برگزاری یادواره شهدای عشایر را فرصت خوبی برای پرداختن به نقش موثر این قشر در صیانت از مرزهای میهن اسلامی عنوان کرد و گفت: نقش عشایر در برقراری امنیت پایدار در مرزها، حراست از میراث فرهنگی و حفاظت از هویت و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی بی‌بدیل است.

سنجرانی در پایان گفت: یادواره ۱۳۶ شهید عشایری استان خراسان رضوی با رویکرد نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل آینده بهمن ماه سال جاری در شهرستان خواف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.