کد خبر : 5982
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 14:53

تزریق بیش از ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان خواف

تزریق بیش از ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان خواف

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف گفت: تزریق واکسن کرونا در این شهرستان از مرز ۱۰۰ هزار دُز گذشت. به گزارش خواف نیوز رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف ضمن بیان مطلب فوق افزود: در حالی که تزریق واکسن کرونا در استان خراسان رضوی حدود ۶۱ درصد است اما این آمار در شهرستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف گفت: تزریق واکسن کرونا در این شهرستان از مرز ۱۰۰ هزار دُز گذشت.

به گزارش خواف نیوز رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف ضمن بیان مطلب فوق افزود: در حالی که تزریق واکسن کرونا در استان خراسان رضوی حدود ۶۱ درصد است اما این آمار در شهرستان خواف به ۶۷/۶ درصد رسیده و از این لحاظ از میانگین استانی بالاتریم.

فرشته خوش نیت در ادامه اظهار داشت: یکی از دلایلی که در پیک پنجم کرونا شهرستان خواف نسبت به جمعیتش کمترین تلفات را در بین شهرهای استان داشت، قطعا تزریق مداوم واکسن بود و با توجه به اینکه بسیاری از شهرستان ها کمبود سرنگ مخصوص و پدالکلی داشتند، اما شبکه بهداشت خواف قبل از پیک پنجم با همکاری شرکت های صنعتی و معدنی منطقه حدود ۹۰ هزار سرنگ و پد الکلی تهیه کرده و هیچ وقفه‌ای در روند تزریق واکسن ایجاد نشد.

وی از رتبه خوب شبکه بهداشت شهرستان خواف در استان یاد کرد و گفت: در بین شبکه های بهداشت و درمان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص تزریق واکسن کرونا رتبه چهارم را داریم که سه رتبه بالاتر مربوط به مراکز بهداشت شهر مشهد بوده و خواف موفق ترین شهرستان در این زمینه است.

خوش نیت درباره واکسیناسیون مادران باردار نیز گفت: بیش از ۴۳ درصد مادران باردار واجد شرایط دریافت واکسن تاکنون واکسینه شده و در این مورد هم شرایط بسیار خوبی داریم.

وی با بیان اینکه هم اکنون شهرستان خواف در حالت زرد کرونایی قرار دارد، افزود: با فعالیت مراکز واکسیناسیون در خواف میانگین ۲۵۰۰ تزریق واکسن را در روز داریم و همچنین رکورد ۳۵۰۰ تزریق واکسن را هم در یک روز ثبت کرده ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.