کد خبر : 5961
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 14:46

مراسم آبروی محله، افتخار محله شهید «فیض محمد گلزاری»

مراسم آبروی محله، افتخار محله شهید «فیض محمد گلزاری»

مراسم آبروی محله، افتخار محله به یاد شهید «فیض محمد گلزاری»به مناسبت گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، یادواره شهدا آبروی محله، افتخار محله شهید والامقام «فیض محمد گلزاری» در روستای برآباد از توابع شهرستان خواف

مراسم آبروی محله، افتخار محله به یاد شهید «فیض محمد گلزاری»به مناسبت گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، یادواره شهدا آبروی محله، افتخار محله شهید والامقام «فیض محمد گلزاری» در روستای برآباد از توابع شهرستان خواف برگزار شد.
حجت الاسلام عباس برزگر نژاد امام جمعه خواف در این مراسم با تأکید این که شهیدان هر کوچه نه فقط آبروی یک محل بلکه مایه افتخار یک کشور هستند گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا والامقام و همچنین تبیین فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه کنونی و در بین جوانان فعالیت ضروری است و همه باید در راستای این امر مهم و ارزشمند تلاش کنیم.
امین سمیعیان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج خواف در ادامه این مراسم خاطر نشان ساخت: مراسمات «آبروی محله، افتخار محله» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده‌های این عزیزان اجرا می‌شود و برگزاری برپایی این گونه مراس‌ها بهترین فرصت برای آشنایی اقشار مختلف مردم با رشادت‌های و جانفشانی های شهیدان است.
 این مراسم به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، ناحیه مقاومت بسیج و حوزه مقاومت بسیج سنگان برگزار و جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و مسولان نیز حضور داشتند.
شهید «فیض محمد گلزاری» در اول شهریور 1353 در روستای برآباد از توابع شهرستان خواف چشم به جهان گشود و در 25 مرداد 1373 در آدربایجان غربی به فیض شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/

حجت الله سالاری خبرنگار ایثار رضوی در شهرستان خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.