کد خبر : 5883
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 19:41

فرماندار خواف: ٣٣ درصد مردم خواف علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند

فرماندار خواف: ٣٣ درصد مردم خواف علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند

فرماندار خواف گفت: تاکنون ۳۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در خواف علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند. به گزارش خواف نیوز هب نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین سنجرانی فرماندار خواف گفت: میزان تزریق روزانه واکسن در تمام نقاط شهرستان خواف برابر با هدف‌گذاری انجام شده صورت گرفته و در حال حاضر بیش از

فرماندار خواف گفت: تاکنون ۳۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در خواف علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش خواف نیوز هب نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین سنجرانی فرماندار خواف گفت: میزان تزریق روزانه واکسن در تمام نقاط شهرستان خواف برابر با هدف‌گذاری انجام شده صورت گرفته و در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر برای اجرای طرح واکسیناسیون در حال ارائه خدمت هستند و در کنار تیم حوزه سلامت، نیروی محترم بسیج مردمی نیز در امر اطلاع رسانی و رعایت دستور العمل ها کمک کننده هستند.

او  با بیان اینکه تزریق واکسیناسیون کرونا براساس اولویت سنی است افزود: اینک تزریق واکسن به افراد بالای ۳۰ سال در حال انجام است و با اعلام گروه‌های سنی جدید از سوی وزارت بهداشت به سرعت گروه‌های جدید در برنامه شبکه بهداشت قرار خواهند گرفت.

رئیس ستاد کرونای شهرستان با اشاره به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش و راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون، بیش از ۸۰ درصد از فرهنگیان شهرستان نیز واکسینه شدند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.