کد خبر : 5886
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400 - 15:12

مهمترین مشکلات ساکنین روستای همزاره خواف برطرف شد

مهمترین مشکلات ساکنین روستای همزاره خواف برطرف شد

همزمان با سفر استاندار استان خراسان رضوی به شهرستان خواف در تیر ماه سال جاری و همچنین تاکیدات فرماندار شهرستان مبنی بر اجرای مصوبات اتخاذ شده، مهمترین مسائل و مشکلات ساکنین روستای همزاره از توابع بخش جلگه زوزن در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) مرتفع شد. به گزارش خواف نیوز، حسین سنجرانی فرماندار خواف

همزمان با سفر استاندار استان خراسان رضوی به شهرستان خواف در تیر ماه سال جاری و همچنین تاکیدات فرماندار شهرستان مبنی بر اجرای مصوبات اتخاذ شده، مهمترین مسائل و مشکلات ساکنین روستای همزاره از توابع بخش جلگه زوزن در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) مرتفع شد.

به گزارش خواف نیوز، حسین سنجرانی فرماندار خواف گفت: روستای همزاره یکی از روستاهای کم برخوردار و بسیار محروم  بخش جلگه زوزن شهرستان خواف بوده و پروژه گازرسانی به این روستا اجرا گردید.

فرماندار خواف افزود: بسیاری از ساکنین در منازل قدیمی و فاقد استحکام زندگی می کنند،  از این رو احداث حمام ، سرویس بهداشتی و تعمیرات منازل مذکور نیز در دستور کار قرار گرفته و همچنین  ۲۳ دستگاه کولر آبی به همراه بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند شناسایی شده در روستا توزیع شد.

وی آغاز عملیات اجرایی تکمیل مسجد روستا، استقرار روحانی در روستا، رفع مشکل انسداد حسابهای یارانه ساکنین، پیگیری اهدای لوازم ضروری به نیازمندان و همچنین برگزاری کلاسهای آموزشی و توانمند سازی همراه با طرح تحول فرهنگی و اجتماعی را از دیگر اقدامات مهم انجام شده در این روستا برشمرد.

فرماندار خواف در پایان، اجرایی شدن به موقع کلیه مصوبات سفر استاندار به شهرستان توسط دستگاههای مربوطه را خواستار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.