کد خبر : 5901
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1400 - 15:32

طرح شتاب در خواف برای اولین‌بار عملیاتی شد

طرح شتاب در خواف برای اولین‌بار عملیاتی شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خواف گفت: طرح شتاب با هدف شناسایی توانمندی‌های ایده‌های برتر در فروردین ۱۴۰۰ کلید خورد و با شرکت ۵۰ متقاضی با پیشنهاد طرح‌های اشتغال‌زایی این طرح ادامه پیدا کرد. به گزارش حواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف، حسین اسدی اظهار کرد: طرح شتاب با هدف شناسایی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خواف گفت: طرح شتاب با هدف شناسایی توانمندی‌های ایده‌های برتر در فروردین ۱۴۰۰ کلید خورد و با شرکت ۵۰ متقاضی با پیشنهاد طرح‌های اشتغال‌زایی این طرح ادامه پیدا کرد.

به گزارش حواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف، حسین اسدی اظهار کرد: طرح شتاب با هدف شناسایی توانمندی‌های ایده‌های برتر(اشتغال و تولید) و متناسب با نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری در فروردین ۱۴۰۰ کلید خورد و با شرکت ۵۰ متقاضی با پیشنهاد طرح‌های اشتغال‌زایی این طرح ادامه پیدا کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خواف ادامه داد: در راستایی بررسی علمی، تخصصی و ارزیابی طرح‌ها تعدادی از نخبگان بسیجی شهرستان به‌عنوان داور در این طرح مجمع بسیج شهرستان را همراهی کرده و پس از دفاع پیشنهاد دهندگان در جلسه دفاع، بیست طرح برتر شناسایی و جهت حمایت به کارگروه‌های مربوطه معرفی و منابع‌ مورد نظر در اختیارشان قرار گرفت.

گفتنی است؛ طی مراسمی در فرمانداری خواف از داوران طرح مذکور تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.