کد خبر : 5866
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 11:43

موضع رییس جمهوری مبنی بر مذاکره بدون فشار و تهدید منطقی است

موضع رییس جمهوری مبنی بر مذاکره بدون فشار و تهدید منطقی است

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایرنا نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: موضع رییس جمهوری مبنی بر این که مذاکره در برجام با فشار و تهدید پذیرفتنی نیست کاملا منطقی است و در هرگونه مذاکره باید منافع ۲ طرف تامین شود. حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی افزود: در مذاکرت برجام

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایرنا نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: موضع رییس جمهوری مبنی بر این که مذاکره در برجام با فشار و تهدید پذیرفتنی نیست کاملا منطقی است و در هرگونه مذاکره باید منافع ۲ طرف تامین شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی افزود: در مذاکرت برجام منافع ۲ طرف باید تامین شود و اگر قرار باشد یکی از طرفین به توافق خود تعهدی نداشته باشد در عمل مذاکره بی‌معنا می شود.

وی ادامه داد: هدف از برجام در مرحله نخست این بود که هم منافع طرف غربی و هم منافع ملت ایران حفظ شود که با بدعهدی آمریکا مواجه شدیم و برای همه جهان مسلم است که توافق برجام اگر منتج به نتیجه شود باید همه تحریم های کشور رفع شود.

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف ما در برجام تنها مذاکره نیست بلکه تامین منافع ماست و تنها زمانی مذاکره برجام برای ما معنی دارد که منجر به رفع همه تحریمها شود.

احمدپور فدکی افزود:متاسفانه در گذشته و برای سالهای طولانی این مذاکرات انجام شد و هیچ اثری برای ملت ایران نداشت و این روند به ما هشدار می دهد که مذاکرات باید در کوتاه ترین زمان انجام شود.

وی ادامه داد:آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که با برجام، ایران را وارد مسیری کنند که هیچ نتیجه ای برایش نداشته باشد و ضمن فشار بر ایران، تمامی مسیرهای توسعه کشور را نیز مسدود کنند.

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای خنثی کردن نیت آمریکا باید در یک زمان مشخص و کوتاه حاضر به مذاکره شویم و اگر در این زمان اهداف و منافع ما محقق شد این مذاکرات قابل دوام خواهد بود و اگر نه دولت و مسوولان سیاسی از ادامه این مذاکره اجتناب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.