کد خبر : 5818
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 شهریور 1400 - 11:45

مشکل اکسیژن بیماران تنها بیمارستان خواف مرتفع شد

مشکل اکسیژن بیماران تنها بیمارستان خواف مرتفع شد

در روز پایانی هفته دولت مجموعه اکسیژن سازی بیمارستان ۲۲ بهمن افتتاح شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایلنا حسین سنجرانی فرماندار خواف، اظهار داشت: با همراهی خیرین گرانقدر و تلاش مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان امیدواریم دیگر بیماران مشکل اکسیژن نداشته باشند. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف هم در

در روز پایانی هفته دولت مجموعه اکسیژن سازی بیمارستان ۲۲ بهمن افتتاح شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایلنا حسین سنجرانی فرماندار خواف، اظهار داشت: با همراهی خیرین گرانقدر و تلاش مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان امیدواریم دیگر بیماران مشکل اکسیژن نداشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف هم در مراسم افتتاحیه این مجموعه به ایلنا گفت: مبلغی بیش از ۴ میلیارد تومان برای خرید دستگاه و راه اندازی این مجموعه هزینه شد‌ که با تلاش مهندسین تاسیسات شبکه و پیمانکاران توانستیم در کمتر از ۴۰ روز شاهد افتتاح آن باشیم.

فرشته خوش نیت در ادامه افزود: تا پیش از این تولید اکسیژن بیمارستان ۲۲ بهمن حدود ۲۰۰ لیتر در دقیقه بود و با ورود سیستم جدید این میزان به ۶۰۰ لیتر در دقیقه خواهد رسید؛ این در حالی است که دستگاه های قدیمی را هم همچنان در اختیار خواهیم داشت تا در صورت نیاز وارد مدار کنیم.

وی با بیان اینکه در پیک های قبلی بیماری کرونا، جهت تامین اکسیژن بیماران مشکلات اساسی داشتیم که در پیک پنجم با ورود دستگاه های جدید به مدار، وضعیت بسیار مساعدتری را در شهرستان خواف شاهد بودیم.انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.