کد خبر : 5759
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1400 - 6:49

راه اندازی اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونای خواف

راه اندازی اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونای خواف

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون خواف با هدف تزریق واکسن کرونا راه اندازی شد. به گزارش خبرنگار خواف نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران مشهد،  فرشته خوش‌نیت سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: با راه اندازی اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا و کاهش سن گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا، تعداد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون خواف با هدف تزریق واکسن کرونا راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خواف نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران مشهد،  فرشته خوش‌نیت سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: با راه اندازی اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا و کاهش سن گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا، تعداد زیادی از مردم واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

او افزود: این اقدام در راستای رفاه حال مردم، اجرای طرح واکسیناسیون عمومی و دستیابی هرچه سریع‌تر به ایمنی جمعی انجام شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف ادامه داد: تعداد دو هزار و ۸۰۰ نفر از معلمان و گروه سنی بالای ۵۵ سال در این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

خوش‌نیت بیان کرد: در این پایگاه‌ها واکسیناسیون کرونا زیر نظر پزشک انجام می‌شود و امکان تردد خودرو، هم کف بودن، مناسب بودن سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه هوا از جمله امکانات رفاهی آن‌ها هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.