کد خبر : 5755
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1400 - 6:41

با دستور رئیس‌جمهور درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف به بهره‌برداری رسید

با دستور رئیس‌جمهور درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف به بهره‌برداری رسید

به گزارش خواف نیوز درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف با حضور معاون مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی و مسئولان محلی همزمان با سایر طرح‌های سازمان تامین اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس و با دستور حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، عصر امروز به بهره‌برداری رسید. معاون مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در آیین بهره‌برداری

به گزارش خواف نیوز درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف با حضور معاون مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی و مسئولان محلی همزمان با سایر طرح‌های سازمان تامین اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس و با دستور حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، عصر امروز به بهره‌برداری رسید.

معاون مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در آیین بهره‌برداری از درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف گفت: مراکز درمانی خواف، فریمان و درگز به صورت همزمان امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین رضایی افزود: ساخت این درمانگاه تخصصی از اردیبهشت ۱۳۹۷ در زمینی به مساحت ۴۱۰۰ متر مربع با زیر بنای ۲۲۵۰ متر مربع در ۲ طبقه آغاز شد.

وی اظهار کرد: برای ساخت و تکمیل این مرکز درمانی حدود ۲۳۰ میلیارد ریال هزینه شد.

امام جمعه شهرستان خواف نیز در سخنانی امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان را با توجه به جمعیت آن ناکافی دانست.

حجت‌الاسلام عباس برزگر نژاد خواستار ایفای حقوق دولتی معادن سنگ آهن سنگان و مسئولیت اجتماعی شرکت‌های صنعتی و معدنی فعال در معادن برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان خواف به خصوص در حوزه بهداشت و درمان شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار خواف نیز گفت: یکی از انتظارات و دغدغه‌های کارگران و بیمه شده‌های تامین اجتماعی، نبود مرکز درمانی در خواف بود که امروز شاهد رفع این دغدغه هستیم.

حسین اسدی بال‌فروش به آمار جمعیتی بالای ۱۶۰ هزار نفری خواف اشاره کرد و خواست تا آزمایشگاه، سونوگرافی و رادیوگرافی در درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف راه اندازی شود.

محمدرضا ارجمندی مدیر درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی خواف نیز در این مراسم عنوان کرد: بخش‌های دندانپزشکی، اطفال، عمومی، تزریقات و پانسمان و داروخانه فعال است و قرار است بخش‌های جدید با به کارگیری پزشکان متخصص فعال شوند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.