کد خبر : 5740
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 5:16

صعود ايثارگران خوافی به قله سبلان

صعود ايثارگران خوافی به قله سبلان

تیم کوهنوردی بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خواف به مناسبت دهه امامت و ولایت به قله سبلان صعود كردند. به گزارش خاف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، اعضای تيم كوهنوردي شهرستان خواف به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت، قله سبلان را فتح کرده و بار دیگر اراده محکم و آهنین خود

تیم کوهنوردی بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان خواف به مناسبت دهه امامت و ولایت به قله سبلان صعود كردند.

به گزارش خاف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، اعضای تيم كوهنوردي شهرستان خواف به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت، قله سبلان را فتح کرده و بار دیگر اراده محکم و آهنین خود را به نمایش گذاردند.
تيم كوهنوردي بنیاد شهید و امور ایثارگران خواف تمرينات مستمر هفتگي را در برنامه خود دارد که بعد از آمادگی‌های کسب شده و در یک تصميم جمعی آمادگی جهت صعود به قله سبلان که در استان اردبيل است، را برنامه ریزی و بعد از تلاش فراوان موفق به صعود در ارتفاع 4 هزار و 811 متر شدند.
اين صعود با عزم و اراده استوار بر فراز ارتفاعات سبلان از ساعت 5 صبح روز يكشنبه شروع و در ساعت 16 همان روز به اتمام رسيد.
سبلان سومین قله بلند ایران بعد از دماوند و علم کوه می‌باشد و تیم کوهنوردی بنیاد شهید و امور ایثارگران خواف به سرپرستی جانباز سرافراز خداداد خوشدل قله های مختلفی را فتح کرده‌اند و پرچم جمهورى اسلامى ايران را در آنجا به احتزاز در آوردند.
گفتنی است؛ شهرستان خواف از توابع استان خراسان رضوی در 270 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده 110شهید، 298 جانباز و 34 آزاده در بنیاد شهید وامور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سر بلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.