کد خبر : 5737
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400 - 5:13

مدیر حوزه علمیه اهل سنت احناف خواف:نظام اسلامی ایران بر محور وحدت و اخوت استوار است

مدیر حوزه علمیه اهل سنت احناف خواف:نظام اسلامی ایران بر محور وحدت و اخوت استوار است

مولوی حبیب الرحمن مطهری گفت: خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران به خصوص اهل علم علما و طلاب نصیب هر فردی نمی شود. به گزارش خواف نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از خراسان، مولوی حبیب الرحمن مطهری مدیر حوزه علمیه احناف خواف

مولوی حبیب الرحمن مطهری گفت: خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران به خصوص اهل علم علما و طلاب نصیب هر فردی نمی شود.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از خراسان، مولوی حبیب الرحمن مطهری مدیر حوزه علمیه احناف خواف در دیدار با رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان که در محل این مدرسه انجام شد، ضمن عرض خوش آمد و تبریک به مناسبت سمت جدید ایشان و آرزوی توفیقات روزافزون گفت: از شنیدن خبر انتصاب جنابعالی بسیار خوشحال شدیم. ان شالله این منصب بستر خیر و برکت باشد و باید بدانیم که خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران به خصوص اهل علم علما و طلاب نصیب هر فردی نمی شود لذا همه ما باید خدا را از توفیق این خدمت شکر گذار باشیم.

وی افزود: نظام اسلامی ما بر محور وحدت و اخوت تاکید دارد و در این موقعیت حساس کنونی  باید این موضوع در راس مسائل قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت باید تعامل بیشتری با علمای اهل سنت داشته باشد و طبق قانون اساسی و تاکید مقام معظم رهبری حفظه الله نیز بر این امر  شاهد هستیم.

مولوی مطهری خاطر نشان کرد: ایران در مساله وحدت در میان جهان اسلام الگو هست و نظام اسلامی و مسئولین ما نیز وحدت بین شیعه و سنی را شعار خود قرار داده اند.

وی با مطرح نمودن پاره ای از مشکلات  خطاب به حجت الاسلام والسلمین جوانشیری گفت: الحمدلله با توجه به اینکه شما بزرگ شده این منطقه هستید و از امورات مذهبی اهل سنت شناخت کافی دارید و حسن خلق و خوش رفتاری، جزء سابقه رفتاری شما می باشد امید زیادی به حل مشکلات داریم.

وی در پایان  با آرزوی موفقیت و تلاش جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری و قانون اساسی خطاب به  مدیریت جدید به کلام خود خاتمه داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.