کد خبر : 5696
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 تیر 1400 - 8:05

تصویب منطقه ویژه خواف اقتصاد شرق خراسان‌رضوی را متحول می‌کند

تصویب منطقه ویژه خواف اقتصاد شرق خراسان‌رضوی را متحول می‌کند

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب منطقه ویژه خواف اقتصاد شرق خراسان رضوی را متحول می‌کند. به گزارش خواف نیوز به نقل از  قدس آنلاین، اکبر احمدپور در خواف از پیگیری و تصویب منطقه ویژه اقتصادی خواف خبر داد و اظهار داشت: تصویب این مهم قطعا هموارکننده بستر توسعه و نقش‌آفرینی بیشتر این

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب منطقه ویژه خواف اقتصاد شرق خراسان رضوی را متحول می‌کند.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  قدس آنلاین، اکبر احمدپور در خواف از پیگیری و تصویب منطقه ویژه اقتصادی خواف خبر داد و اظهار داشت: تصویب این مهم قطعا هموارکننده بستر توسعه و نقش‌آفرینی بیشتر این شهرستان مرزی در فرآیند رونق اقتصادی منطقه‌ است چراکه با توجه به ظرفیت‌های صنعتی و معدنی خواف از جمله وجود معادن کنسانتره و گندله فولاد راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی سبب جهت دهی ظرفیت‌های موجود در مسیر توسعه و عمران می‌شود.

وی همچنین با اشاره به پیگیری راه‌های حوزه انتخابیه گفت: در رابطه با موضوع جاده سنگان، خواف، رشتخوار، تربت حیدریه که متوقف شده بود، با تلاش ها و زحماتی که کشیده شد و جلسات متعددی که در تهران و مشهد دنبال شد، کار باجدیت هم از منطقه سنگان و هم منطقه تربت در حال انجام است که در این زمینه به دنبال این هستیم که یک تفاهم نامه بین دو وزارت صمت و راه و شهرسازی انجام شود و یک کار اصولی و کار جدی و کار منطقی شکل بگیرد.

نماینده مردم خواف در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی همچنین از پیگیری‌ها در زمینه کمبود آب در حوزه انتخابیه خود گفت: با تلاشی که انجام شده قرار بر این شد که یک بودجه به طور مستقیم به مناطق محروم اختصاص پیدا کند که  ۶۰ میلیارد تومان به مناطق محروم خواف و رشتخوار اختصاص پیدا کرد، گرچه این بودجه‌ها کم است اما با توجه به شرایط کنونی. اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای کارهای عمرانی مناطق محروم حداقل برای ما عدد قابل توجهی است که در بحث راه روستایی و آب روستایی ان‌شاءلله بتوانیم گام موثری برداریم.

احمدپور در رابطه با بحث روکش آسفالت جاده‌های مواصلاتی این شهرستان، افزود: بحث روکش آسفالت در منطقه با جدیدت دنبال شد و بیش از ۱۰ میلیارد تومان هم اکنون به این حوزه اختصاص پیدا کرده است، که هم در بحث جاده جنگل و هم جاده تربت حیدریه خواف، خواف، قائن در حال انجام و پیگیری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.