کد خبر : 5705
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 تیر 1400 - 3:22

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خواف: همت و سنگ تمام فولاد سنگان در توسعه همه جانبه منطقه

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خواف: همت و سنگ تمام فولاد سنگان در توسعه همه جانبه منطقه

به گزارش خواف نیوز به نقل از معدن نیوز –سرهنگ امین سمعیان فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خواف با حضور در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان از اقدامات موثر و هدفمند این شرکت در توانمند سازی منطقه تقدیر نمود.  فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خواف ضمن حضور در شرکت فولاد سنگان و خدا قوت از عملکرد جهادی و

به گزارش خواف نیوز به نقل از معدن نیوز –سرهنگ امین سمعیان فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خواف با حضور در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان از اقدامات موثر و هدفمند این شرکت در توانمند سازی منطقه تقدیر نمود.

 فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خواف ضمن حضور در شرکت فولاد سنگان و خدا قوت از عملکرد جهادی و موثر این شرکت تقدیر به عمل آورد.

سمعیان در ادامه با اشاره به جایگاه این شرکت در منطقه  گفت: نیروهای فولاد سنگان به عنوان سربازان اقتصادی در شرق کشور در خط مقدم  جبهه مذکور نقش خودشان را در توسعه و آبادانی منطقه و کشور به شایستگی ایفا می کنند.

امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان درابتدای دیدار ضمن تبریک اعیاد پیش رو، انتصاب  شایسته سرهنگ سمعیان را تبریک و وی را از نیروهای جوان و انقلابی منطقه دانست که می تواند منشا خیر و توسعه همه جانبه در منطقه گردد.

وی نگاه فولاد سنگان به منطقه را نگاهی توسعه محور و  نظام مند دانست و اقدامات این شرکت در ایجاد اشتغال، تولید ، عمل به مسئولیت های اجتماعی و … را در راستای این مهم دانست.

مدیر عامل فولاد سنگان، مطالعه علمی  و ضابطه مند را  جز نیازهای اساسی منطقه جهت رفع محرومیت ها دانست و افزود: هنگامی می توان شاهد پیشرفت و توسعه  این  منطقه بود که تفکر توسعه محوری، غالب باشد و فولاد سنگان به عنوان یکی از شرکت ها در منطقه صنعتی سنگان، آمادگی خویش را جهت توسعه پایدار و متوازن در حمایت از کسب و کارها اعلام می دارد.

گفتنی است در پایان این دیدار، از دفتر پایگاه بسیج سردار سلیمانی بازدید و از اقدامات این پایگاه در بسط فرهنگ و تفکر انقلابی در منطقه تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.