کد خبر : 5685
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 10:22

تشییع پیکر افسر شهید نیروی انتظامی در خواف

تشییع پیکر افسر شهید نیروی انتظامی در خواف

پیکر پاک افسر وظیفه شناس نیروی انتظامی در شهرستان خواف با حضور پرشمار مردم به خاک سپرده شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایلنا، پیکر شهید ستوان دوم محمد قائنی نیازآبادی عصر دیروز با استقبال جمع کثیری از مردم و مسئولان خواف وارد این شهرستان شده و پس از ادای احترام بر دوش

تشییع پیکر افسر نیروی انتظامی در خراسان‌رضوی

پیکر پاک افسر وظیفه شناس نیروی انتظامی در شهرستان خواف با حضور پرشمار مردم به خاک سپرده شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایلنا، پیکر شهید ستوان دوم محمد قائنی نیازآبادی عصر دیروز با استقبال جمع کثیری از مردم و مسئولان خواف وارد این شهرستان شده و پس از ادای احترام بر دوش مردم قدرشناس این منطقه تشییع شده و سپس به روستای نیازآباد، زادگاه شهید جهت خاکسپاری منتقل شد.

ستوان دوم محمد قائنی نیازآبادی بامداد روز شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۰ در حالی که شیفت شبانه وی تمام شده بود در راه عزیمت به منزل با موتورسیکلت پلیس متوجه حرکت خودروی سرقتی در منطقه طرق مشهد شده و با تعقیب و گریزی طولانی بالاخره در یک کوچه راه را بر سارق بسته و خودروی نیسان سرقتی را متوقف می کند.

شهید قائنی از موتورسیکلت پیاده شده و جهت صحبت با متهم به نیسان موردنظر نزدیک شده که سارق بی رحم با سنگدلی هر چه تمام تر وی را زیر گرفته و چند متر هم او را به دنبال خود می کشد.

شاهدان ماجرا به کمک اورژانس ستوان دوم قائنی را به بیمارستان شهید کامیاب منتقل کرده اما شدت جراحات باعث شهادت این افسر وظیفه شناس شد.

با دستور فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل بی رحم در خیابان امام رضا (ع) مشهد دستگیر شده و تحت بازجویی فنی قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفته و به قتل و سرقت اعتراف کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.