کد خبر : 5675
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 6:17

اتمام موفقیت آمیز فاز اول پروژه تعمیرات اساسی سنگ شکن و ژیراتوری سیمیدکو

اتمام موفقیت آمیز فاز اول پروژه تعمیرات اساسی سنگ شکن و ژیراتوری سیمیدکو

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، مهندس محمد مدنی فر مدیرعامل این شرکت از اتمام موفقیت آمیز فاز اول پروژه تعمیرات اساسی سنگ شکن و ژیراتوری این شرکت خبر داد. مدیرعامل سیمیدکو با اعلام این خبر گفت: پروژه تعمیرات از ابتدای تیر ماه سال جاری

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، مهندس محمد مدنی فر مدیرعامل این شرکت از اتمام موفقیت آمیز فاز اول پروژه تعمیرات اساسی سنگ شکن و ژیراتوری این شرکت خبر داد.

مدیرعامل سیمیدکو با اعلام این خبر گفت: پروژه تعمیرات از ابتدای تیر ماه سال جاری آغاز گردید و با پیشرفت 100 درصدی در تاریخ چهارم تیر ماه به اتمام رسید.
مهندس مدنی فر در ادامه افزود: بیش از دو سال از ساخت کارخانه سنگ شکن می گذرد و با توجه به فرسودگی تجهیزات ژیراتوری، لزوم انجام این پروژه بیشتر با نظر کارشناسان واحد فنی و مهندسی این حوزه سنجیده شد و اواخر خرداد ماه برنامه ریزی لازم برای اجرا در دو فاز انجام پذیرفت.
مدیرعامل سیمیدکو در پایان گفت: با تلاش و همت کارگران و متخصصان توانمند داخلی فاز اول برنامه ریزی با هدف تعویض منتیل ژیراتوری، باز نمودن اسپایدر و پاکسازی محل زینک ریزی شده و رعایت کلیه مسایل ایمنی با موفقیت و بدون هیچ حادثه ایی به اتمام رسید و در کمترین زمان ممکن با راه اندازی مجدد کارخانه سنگ شکن، سیمیدکو با قدرت به عرصه تولید بازگشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.