کد خبر : 5681
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 1:59

مراسم تشییع پیکر شهید قائینی نیازآبادی در خواف

مراسم تشییع پیکر شهید قائینی نیازآبادی در خواف

فرمانده انتظامی شهرستان خواف گفت: پیکر شهید ستوان یکم محمد قائینی نیاز آبادی از ماموران انتظامی، با حضور مسؤولان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم امروز یک شنبه ۶ تیرماه ساعت۱۵/۳۰ از پلیس راه خواف تشییع می شود.سرهنگ” علی روان بخش” در گفت و گو با کانال عصرخواف ، از عموم مردم شریف

فرمانده انتظامی شهرستان خواف گفت: پیکر شهید ستوان یکم محمد قائینی نیاز آبادی از ماموران انتظامی، با حضور مسؤولان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم امروز یک شنبه ۶ تیرماه ساعت۱۵/۳۰ از پلیس راه خواف تشییع می شود.
سرهنگ” علی روان بخش” در گفت و گو با کانال عصرخواف ، از عموم مردم شریف و شهید پرور شهرستان خواف دعوت کرد تا با حضور پر شور خود ضمن تسلی خاطر بازماندگان و همکاران این شهید گرانقدر به مقام شامخ همه شهدا انقلاب اسلامی ادای دین نمایند.
وی افزود: پیکر شهید ستوان یکم محمد قائینی نیاز آبادی پس از تشییع برای خاکسپاری در گلزار شهدای روستای نیازآباد به زادگاهش منتقل خواهد شد.
به گزارش کانال عصر خواف، شهید محمد قائینی نیازآبادی در 5 تیرماه جاری درهنگام گشت زنی و تأمین امنیت شهروندان مشهدی به یک دستگاه نیسان وانت مشکوک شده که پس از بررسی مشخص می شود خودرو سرقتی است و راننده سارق نیسان وانت برای فرار از دست مأموران با تصادف عمدی باعث شهادت این مامور وظیفه شناس می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.