کد خبر : 5678
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 1:53

شهادت یک افسر خوافی نیروی انتظامی در مشهد در درگیری با سارقان

شهادت یک افسر خوافی نیروی انتظامی در مشهد در درگیری با سارقان

به گزارش خواف نیوز ستوان دوم محمد قائنی نیازآبادی روز گذشته در درگیری با سارقان به درجه رفیع شهادت نائل گشت.پیکر مطهر این شهید عرصه نظم و امنیت، با حضور خانواده معظم شهدا، فرمانده انتظامی خراسان رضوی و همکارانش در مشهد تشییع شد. فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز یکشنبه در حاشیه این مراسم گفت: مفتخریم انقلاب

به گزارش خواف نیوز ستوان دوم محمد قائنی نیازآبادی روز گذشته در درگیری با سارقان به درجه رفیع شهادت نائل گشت.پیکر مطهر این شهید عرصه نظم و امنیت، با حضور خانواده معظم شهدا، فرمانده انتظامی خراسان رضوی و همکارانش در مشهد تشییع شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز یکشنبه در حاشیه این مراسم گفت: مفتخریم انقلاب اسلامی ایران، نیروهایی فداکار و ایثارگر را در تمام عرصه های امنیت تربیت کرده است.

سردار محمد کاظم تقوی افزود:  شهید محمد قائینی نیازآبادی روز گذشته حین انجام ماموریت در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سرقتی در محدوده شهرک طرق مشهد به محل اعلامی اعزام شد که سارق به محض رویت پلیس، در اقدامی ناجوانمردانه و جنون آمیز، افسر گشت را که راکب موتور سیکلت بود زیر گرفت و متواری شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه ستوان یکم قائینی نیاز آبادی بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نایل آمد و راننده خودرو یاد شده هم به سرعت توسط پلیس دستگیر شد.

پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر صبح امروز از محل یگان امداد شهرستان مشهد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در خواف منتقل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.