کد خبر : 5646
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 5:38

تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه خواف

تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه خواف

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف با حضور مسئولین و استقبال گسترده مردم در شهرستان خواف برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  خبرگزاری بسیج ؛ در این مراسم سردار افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارکه کرامت بیان داشت: ما

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف با حضور مسئولین و استقبال گسترده مردم در شهرستان خواف برگزار شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  خبرگزاری بسیج ؛ در این مراسم سردار افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارکه کرامت بیان داشت: ما امروز در این مراسم حاضر شدیم تا از اقدامات ارزنده برادر عزیزمان سرهنگ نطاق قدردانی کنیم اما با توجه به روحیه جهادی و متواضعانه این برادر بزرگوار همانطور که علما و مسئولین فرمودند جز خوبی و نیکی و فداکاری چیزی از ایشان در این شهرستان به یادگار نخواهد ماندکه این مطلب مصداق این جمله <اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا>است که واقعا بهترین دستاورد برای هر انسانی است.

سردار افراسیابی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز لازم می‌دانم خاطره ای از سردار سلیمانی بیان کنم که حقیقتا یک اگوی تمام عیار برای همه مردم و خصوصا مسئولین بودند، در مراسمی که در خدمت سردار شهید سلیمانی بودیم.

وی بیان داشت: همانطور که حضرت امام راحل فرمودند انقلاب ما ادامه دهنده مسیر رسالت رسول خداست و ما در مکتب حضرت امام راحل در مسیر این انقلاب رشد کردیم و به این افتخارات رسیدیم که امثال سرهنگ نطاق ذخیره ی انقلاب و پرورش یافته همین انقلاب هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام بیان داشت: یکی از شاخصه های فرمانده جدید سپاه خواف این است که از ابتدای عضویت ایشان در سپاه پاسداران و خدمت ایشان در بدنه  سازمان در همین شهرستان بوده اند و اشراف کامل به شرایط و مواضع منطقه دارند و این خود امتیاز ویژه ای است.

وی افزود:امروز نکته ای که باید مورد توجه همه ما مسئولین باشد این است که ما باید خدمت به مردم را سرلوحه زندگی مان قرار بدیم، اینکه سردار سلیمانی می فرماید ما در کشوری زندگی میکنیم که نظام اسلامی و الهی بر آن حاکم است و به نوعی ما خلیفه ی خدا هستیم و باید رفتار و اخلاق ما نیز با این شاخصه ما سازگار باشد و دغدغه ی ما خدمت در کنار رحمت باشد.

سردار افراسیابی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه سنگینی بر گردن ما نهاده شده است، امروز وقت استراحت و کم کاری نیست. امروز شبانه روز باید در حال تلاش و مجاهدت باشیم همانگونه که سردار شهید سلیمانی شب و روز نمی شناخت، مثل خیلی از شهدا که شهید چمران نمونه بارزی از این قبیل است.

وی افزود : بسیاری  برای انقلاب و رسیدن نظام به این افتخارات زحمت کشیدند و جانشان را فدا کردند،آن نوجوانی که در جنگ با عراق اسیر شد به او گفتند به امام خمینی اهانت کن اما قبول نکرد،کف پای او را با اتوی داغ سوزاندند،باز هم اهانت نکرد ،دست های او را به دیوار میخ زدند…از این قبیل مظلومیت ها و جانشانی ها کم نداریم و در قبال همه این ها ما مردم هم وظیفه ای داریم

سردار افراسیابی بیان داشت: امروز ما هم باید به پاسداشت خون شهدا و زجر ها و شکنجه ها و… که در راستای اعتلای این نظام و انقلاب عزیزان ما متحمل شدند تا انقلاب اسلامی به این درجه از افتخارات برسد،از حضورمان و حمایتمان دریغ نکنیم،چرا که به اقتضای هر زمانی باید برای دفاع از آرمان های نظام همانگونه به میدان آمد،یک روزی با سلاح به میدان جنگ رفت،یک روزی با قلم به عرصه فرهنگ قدم گذاشت و یک روزی هم با شناسنامه به پای صندوق های رای رفت

وی افزود: بزرگترین وظیفه ای که بر گردن ما نهاده شده است در این برهه حساس از زمان مشارکت حداکثری در انتخابات است که انشاءلله دردناک تر از هر ضربه و سیلی بر دهان و پیکره ی ننگین دشمنان ما خواهد بود

در پایان سردار افراسیابی با اعطای حکمی سرهنگ پاسدار سمعیان به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف منصوب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.