کد خبر : 5615
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 13:31

تصویب سند جامع آبادانی و پیشرفت شهرستان خواف

تصویب سند جامع آبادانی و پیشرفت شهرستان خواف

رییس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی از تصویب سند جامع آبادانی و پیشرفت شهرستان خواف در کمیته برنامه ریزی شهرستان مذکور خبر داد. به گزارش خواف نیوز اقبال شاکری در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تصویب سند جامع آبادانی و پیشرفت

  • رییس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی از تصویب سند جامع آبادانی و پیشرفت شهرستان خواف در کمیته برنامه ریزی شهرستان مذکور خبر داد.

به گزارش خواف نیوز اقبال شاکری در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تصویب سند جامع آبادانی و پیشرفت شهرستان خواف؛ گفت: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس با هماهنگی اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار، شهرستان خواف را به عنوان اولین منطقه در کشور در راستای تسهیل امور و مانع زدایی مرتبط با حوزه آبادانی و سازندگی جامع انتخاب نموده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از دستاوردهای کلیدی تدوین سند جامع آبادانی و پیشرفت خواف به عنوان یک اقدام مشارکتی و نقشه راه مسولیت اجتماعی کلیه ذی نفعان از جمله شرکتهای معدنی سنگان خواف، دستگاه های اجرایی و کانون های آبادانی و پیشرفت روستاها  است که خوشبختانه بعد از جلسات مستمر و متعدد با دستگاه های اجرایی، ارگانها و نهادها و کانون های آبادانی روستایی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب گردید.

خبری
خبری
خبری

رییس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس اضافه کرد: بر اساس این مصوبه محور کلیه طرح و اقدامات در شهرستان خواف بر اساس سند جامع آبادانی و پیشرفت خواف خواهد بود. تعداد ۸۰۰ پروژه عملیاتی در زمینه های آموزشی، اقتصادی، عمرانی، سلامت، اجتماعی – فرهنگی و زیست محیطی در این سند تعیین شده است که در بازه های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با همکاری دستگاه های اجرایی، شرکت های معدنی سنگان و مشارکت مردمی اجرا خواهد شد./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.