کد خبر : 5545
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 5:23

خواف میزبان «کاروان قرآنی انقلاب» می‌شود

خواف میزبان «کاروان قرآنی انقلاب» می‌شود

حسین سنجرانی فرماندار خواف گفت: پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه کاروان قرانی انقلاب  به این شهرستان سفر می کنند.به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛  حسین سنجرانی فرماندار در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی با محوریت کارگاه های آموزشی قرآن و سبک زندگی اسلامی در گام دوم انقلاب که با

حسین سنجرانی فرماندار خواف گفت: پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه کاروان قرانی انقلاب  به این شهرستان سفر می کنند.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛  حسین سنجرانی فرماندار در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی با محوریت کارگاه های آموزشی قرآن و سبک زندگی اسلامی در گام دوم انقلاب که با حضور سردار حسن زاده جانشین قراگاه ثامن الائمه شمال شرق کشور برگزار شد، گفت: کاروان قرانی انقلاب روز پنج شنبه مورخ 30  اردیبهشت ماه، میهمان دیار میراث های ماندگار خواهد بود.
سنجرانی  شهرستان خواف را شهر حافظان قرآن و مردم شهرستان را نیز  مردمی وحدت آفرین و با بصریت خواند و اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی رغم مرزی بودن این دیار، نعمات و خدمات بسیار ارزشمندی به مردم این خطه ارزانی داده شده است.
فرماندار خواف در ادامه از تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی خواف توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: انشالله در آینده ای نه چندان دور شاهد رونق تولید، شکوفایی اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار برای مردم باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: جای بسی خوشحالی است که این شهرستان میزبان کاروانی از قاریان، حافظان و پزشکان برجسته و بین المللی کشور است.
سنجرانی اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی و همچنین غربال گیری بیماران خاص شهرستان را از عمده برنامه های این محفل قرانی عنوان کرد و افزود: حضور  کاروان قرآنی انقلاب در شهر خواف آغاز یک حرکت است و تلاش می شود به صورت مستمر و مداوم زمینه حضور حافظان و قاریان بین المللی و برجسته کشور فراهم شود.
سنجرانی به حضور قاریان شهرستان نیز در این محفل اشاره و اذعان کرد: محفل قرآنی به صورت مشترک و با حضور قاریان و حافظان تشیع و تسنن برگزار می شود که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده بتوانیم لحظات پرباری برای علاقه مندان به کلام وحی فراهم شود.
گفتنی است؛ جلسه مذکور با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.