کد خبر : 5509
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 - 11:13

توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی در خواف

توزیع ۵۰۰۰ بسته معیشتی در خواف

 به گزارش خواف نيوز به نقل از ايسنا،‌فرماندار خواف گفت: در راستای اجرای طرح مواسات و همدلی روز گذشته تعداد ۵۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
حسین سنجرانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خیرین یک شرکت معدنی فعال در خواف طی یک اقدام خداپسندانه این تعداد بسته ارزاق را تهیه و همزمان با لیالی قدر بین جامعه هدف که از پیش شناسایی شده بودند توزیع کردند.
وی ادامه داد: از این تعداد ۳۵۰۰ بسته در حوزه شهرستان خواف و ۱۵۰۰ بسته دیگر بین نیازمندان شهرستان رشتخوار توزیع شد.
نماینده عالی دولت در این شهرستان با اشاره به شناسایی افراد واجد شرایط در ۸۵ روستای شهرستان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی بیان کرد: پس از معرفی، افراد توسط یک تیم ارزیاب متشکل از دهیار، بخشداری، فرمانده بسیج و عالم روستا تایید و کمک‌ها توسط خیرین درب منزل آنها با رعایت تکریم نیازمندان تحویل می‌شود.
وی توضیح داد: با توجه به اینکه شهرستان خواف یکی از مناطق محروم در استان خراسان رضوی به شمار می‌رود طرح مواسات و همدلی به صورت مستمر و متناوب در این منطقه اجرا می‌شود.
سنجرانی ۹۵ درصد کمک‌ به محرومین این شهرستان را از طریق خیرین معادن اعلام کرد و گفت: سال گذشته در همین ارتباط بیش از ۲۳ هزار بسته ارزاق به ارزش بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال تهیه و بین محرومان توزیع شده است.
شهرستان خواف با بیش از ۱۳۹ هزار نفر جمعیت دارای ۸۵ روستا، هشت دهستان، پنج شهر و چهار بخش است. این شهرستان ۹۷۹۷ کیلومتر مربع وسعت و ۱۲۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.


 
 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.