کد خبر : 5465
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 14:26

مراکز نیکوکاری خواف به ۱۰ مورد افزایش پیدا کرد

مراکز نیکوکاری خواف به ۱۰ مورد افزایش پیدا کرد

سرپرست کمیته امداد خواف از افتتاح ۲ مرکز نیکوکاری در این شهرستان خبر داد و افزود: تعداد مراکز نیکوکاری به ۱۰ مورد افزایش یافت. به گزارش خواف نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجتبی حیاتی در این مراسم که با حضور مسئولان محلی صورت گرفت، ادامه داد: تأسیس این مراکز جهت مردمی

مراکز نیکوکاری خواف به 10 مورد افزایش پیدا کرد

سرپرست کمیته امداد خواف از افتتاح ۲ مرکز نیکوکاری در این شهرستان خبر داد و افزود: تعداد مراکز نیکوکاری به ۱۰ مورد افزایش یافت.

به گزارش خواف نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجتبی حیاتی در این مراسم که با حضور مسئولان محلی صورت گرفت، ادامه داد: تأسیس این مراکز جهت مردمی شدن خدمات کمیته امداد و مشارکت قشر نیکوکار در دستگیری از نیازمندان انجام می شود.
سرپرست کمیته امداد خواف افزود: در یک ماه اخیر و با پیگیری های صورت گرفته ۱۰ مرکز نیکوکاری افتتاح شده است که در روزهای آینده نیز چهار مرکز نیکوکاری دیگر راه اندازی خواهد شد.
حیاتی، ضمن تقدیر از حضور مردم و مسولین افزود: گسترش و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری، کمک رسانی و مشارکت در تامین کمک هزینه تهیه جهیزیه، تامین نیازهای ضروری، توزیع بسته های معیشتی، تامین تجهیزات پزشکی، هزینه درمانی از اهداف مراکز نیکوکاری است.
در ادامه، حسین اسدی، معاون فرمانداری خواف ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند کمیته امداد و همت بلند مردم زحمتکش نشتیفان افزود: یکی از نکات بسیار مهمی که در دستور کار کمیته امداد امام قرار دارد بحث “مردمی کردن امدادرسانی” است، که یکی از شیوه های مردمی کردن امداد رسانی ایجاد مراکز نیکوکاری است.
همچنین، مدیرحوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) چمن آباد خواف گفت: گره گشایی نیاز امروز جامعه است و گشودن گره از کار افراد درمانده و قشر ضعیف و نیازمند بهترین خدمتی است که افراد نیکوکار و توانمند می‌توانند انجام دهند.
حجه السلام برودی افزود: راه اندازی مراکز نیکوکاری از بهترین فعالیت‌های کمیته امداد است و خدمتگزاری را برای محرومین و اقشار آسیب پذیر تسهیل کرده است
وی به فعالیت مرکز نیکوکاری شهرستان خواف اشاره کرد و گفت: کمک‌های خیران شامل وجه نقد، کالا و ارائه خدمات رایگان است که در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.
لازم به یادآوری است: کمیته امداد شهرستان خواف به ۶۹۰۰ خانوار مشتمل بر ۲۰ هزار مددجو خدمت ارائه می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.