کد خبر : 5462
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 14:18

احداث 15 پل و لایروبی بیش از 25 قنات در روستاهای خواف

احداث 15 پل و لایروبی بیش از 25 قنات در روستاهای خواف

با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در خراسان رضوی و با مشارکت فرمانداری خواف بیش از 25 قنات در روستاهای این شهرستان در یک سال اخیر لایروبی و مرمت شد. به گزارش خواف نیوز ، فرماندار خواف امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جعفری مشاور وزیر صمت، مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان

با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی در خراسان رضوی و با مشارکت فرمانداری خواف بیش از 25 قنات در روستاهای این شهرستان در یک سال اخیر لایروبی و مرمت شد.

به گزارش خواف نیوز ، فرماندار خواف امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جعفری مشاور وزیر صمت، مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان و سایر اعضای شورای اداری برگزار شد گفت: همچنین به همت مهندسان در همین مدت بیش از 15 پل در روستاهای این شهرستان در  یک سال اخیر احداث شد.

احداث 15 پل و لایروبی بیش از 25 قنات در روستاهای خواف

حسین سنجرانی افزود: بی شک اجرای این طرح ها در این مدت کوتاه در تاریخ عمران و آبادانی شهرستان خواف امری بی سابقه بوده است.

دغدغه مردم شهرستان خواف، اشتغال، توسعه و پیشرفت در کنار تامین رفاه و مرتفع نمودن زیر ساخت های اساسی شهرستان منجمله جاده و آب است.

حسن جعفری مشاور وزیر و مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان نیز، رفع محرومیت های منطقه و تامین زیر ساخت های شهرستان را خواسته بحق مردم شهرستان دانست و گفت: اقدامات انجام شده و محقق شدن اهداف عالیه در راستای رشد و توسعه شهرستان حاصل وفاق و همدلی مسئولان و مردم شهرستان است.

در پایان این مراسم ضمن معرفی مدیران جدید دستگاه ها، از مدیران قبلی این شهرستان تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.