کد خبر : 5475
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 14:31

ربودن طلا از تهران تا خواف

ربودن طلا از تهران تا خواف

پلیس خراسان رضوی یک باند سرقت‌های تیزدستانه سریالی را متلاشی کرد به گزارش خواف نیوز به نقل از شهرآرانیوز؛ اعلام گزارش سرقت از یک طلافروشی در خواف، تیمی از مأموران انتظامی این شهرستان را سرخط این پرونده کرد. مجریان قانون به محض رسیدن به محل ارتکاب جرم و انجام تحقیقات اولیه دریافتند متهمان فراری یک مرد


ربودن طلا از تهران تا خواف

پلیس خراسان رضوی یک باند سرقت‌های تیزدستانه سریالی را متلاشی کرد

به گزارش خواف نیوز به نقل از شهرآرانیوز؛ اعلام گزارش سرقت از یک طلافروشی در خواف، تیمی از مأموران انتظامی این شهرستان را سرخط این پرونده کرد. مجریان قانون به محض رسیدن به محل ارتکاب جرم و انجام تحقیقات اولیه دریافتند متهمان فراری یک مرد و ۲ زن جوان هستند که به بهانه خرید طلا وارد این واحد صنفی شده و بعد از دیدن چند قطعه طلا محل را ترک کرده‌اند. فروشنده پس از کنترل قطعات طلایی که در اختیار مشتری‌نماهایش قرار داده بود، متوجه فقدان چند تکه از طلاهایش می‌شود. این مرد جوان پس از بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته طلافروشی‌اش متوجه می‌شود که عامل سرقت همان مرد و ۲ زن جوانی بوده‌اند که به مغازه‌اش مراجعه کرده‌اند.
رسیدگی به این پرونده پس از بررسی‌های اولیه بر عهده تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی خواف گذاشته شد و مأموران با هدایت مستقیم سرهنگ حسینعلی‌زاده، فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند. هنوز ساعتی از ارتکاب این سرقت تیزدستانه نگذشته بود که کاراگاهان پلیس با استفاده از مستندات و سرنخ‌های به دست آمده رد سارقان را زدند و آن‌ها را در اقدامی غافل‌گیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی متهمان که یک مرد چهل ساله و ۲ زن و بیست‌ودو و سی‌وچهار ساله هستند ابتدا حاضر به همکاری با پلیس نبودند، اما پس از رویارویی با فیلم و تصویر گرفته شده از آن‌ها در مغازه طلافروشی لب به بیان حقیقت گشودند.
سردار ابراهیم قربان‌زاده بیان کرد: متهمان در اظهارات خود معترف شدند که اهل تهران هستند و تاکنون مرتکب ۷ فقره سرقت تیزدستانه طلا از طلافروشی‌های دیگر شهر‌های استان خراسان رضوی و استان سمنان شده‌اند.
این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: هنوز میزان و تعداد سرقت‌های انجام شده متهمان مشخص نیست و تحقیقات کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان خواف از این افراد ادامه دارد.
سردار قربان‌زاده گفت: ۳ متهم به دام افتاده پس از تشکیل و تکمیل تحقیقات پرونده برای ادامه پیگیری‌ها و شناسایی دیگر اعضای این باند در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.