کد خبر : 5472
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 دی 1399 - 14:29

شناسنامه نداشتن برخی از کودکان خوافی

شناسنامه نداشتن برخی از کودکان خوافی

مسئول اورژانس اجتماعی خواف گفت: با توجه به نبود آمار دقیق از کودکان فاقد شناسنامه در خواف، برآورد ما از این تعداد حداقل ۵۰ کودک است. به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ معصومه بررودی افزود: بی شک کودکان فاقد شناسنامه در آینده دچار آسیب‌های متعدد از جمله محرومیت از تحصیل

مسئول اورژانس اجتماعی خواف گفت: با توجه به نبود آمار دقیق از کودکان فاقد شناسنامه در خواف، برآورد ما از این تعداد حداقل ۵۰ کودک است.

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ معصومه بررودی افزود: بی شک کودکان فاقد شناسنامه در آینده دچار آسیب‌های متعدد از جمله محرومیت از تحصیل و مزایای زندگی اجتماعی می‌شوند.

شناسنامه نداشتن برخی از کودکان خوافی

وی با بیان اینکه نداشتن شناسنامه، متأسفانه یک مشکل شایع در خواف به ویژه در سطح روستاهاست ادامه داد: برخی از خانواده‌ها جزو اتباع بیگانه هستند که بعضا اقامت غیر قانونی هم دارند که به همین علت نمی‌توانند شناسنامه بگیرند.

مسئول اورژانس اجتماعی خواف گفت: برخی از مادرانی که در منزل زایمان دارند نیز دنبال شناسنامه فرزندانشان نمی‌روند و  هنگامیکه در سنین بالاتر اقدام به تهیه شناسنامه می کنند به دشواری های بسیاری بر می خورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.