کد خبر : 5469
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 دی 1399 - 14:27

دیدار مسئولان خوافی با جانبازان روستای شهرک

دیدار مسئولان خوافی با جانبازان روستای شهرک

مسولان خوافی با جانبازان این شهرستان دیدار و ضمن ادای احترام به این خانواده های این عزیزان، یاد و خاطره جانبازان این سرزمین را گرامی داشتند. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، مسئولان شهرستان خواف  با خانواده های جانبازان روستای شهرک از توابع این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.در این

مسولان خوافی با جانبازان این شهرستان دیدار و ضمن ادای احترام به این خانواده های این عزیزان، یاد و خاطره جانبازان این سرزمین را گرامی داشتند.

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، مسئولان شهرستان خواف  با خانواده های جانبازان روستای شهرک از توابع این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواف گفت: خانواده‌های جانبازان میراثی بسیارگران‌بها و الگو قوی و هدفمند برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این عزیزان موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
مسلم سالاری در ادامه افزود: ایثارگری‌ها، جان‌فشانی‌های و همچنین رشادتهای جانبازان عزیز این سرزمین، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و تکرارنشدنی، ایثار، استقامت و شجاعت در دفتر خاطرات این سرزمین کهن ثبت‌ شده و دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی تمامی مسولان است.
 سرپرست بنیاد خواف در خاتمه خاطرنشان کردند: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان، یکی از مهمترین و بهترین راه‌های زنده نگه‌داشتن دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران و ارج نهادن به شاهکارهای عظیم و ماندگار خانواده‌های شهدا، آزادگان و جانبازان است.
جانباز70 درصد غلامحسین عطایی در این دیدار، خاطراتی از زمان جانبازی خود بیان نموده و در ادامه بر ضرورت تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی و تکریم ایثارگران تاکید کرد.
در این دیدار یحیی براتی بخشدار بخش سلامی و سروان علیرضا سعیدی مسئول ناحیه مقاومت بسیج شهید کاوه بخش چمن آباد نیز حضور داشتند.
در این دیدار با خانواده جانباز 70درصد غلامحسین عطایی، جانباز و آزاده 60 درصد حسن زنگنه و خانواده‌های جانبازان متوفی علی اکبر زنگنه و غلامعلی آداک تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است؛ شهرستان خواف از توابع استان خراسان رضوی در 270 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده 110شهید، 289 جانباز و 34 آزاده در بنیاد شهید وامور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سر بلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.
انتهای پیام/  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.