کد خبر : 5456
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 دی 1399 - 13:38

امام جمعه جدید اهل تشیع شهرستان خواف معرفی شد

امام جمعه جدید اهل تشیع شهرستان خواف معرفی شد

آیین تکریم و معارفه امام جمعه خواف با حضور فرماندار خواف، رئیس حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، علما و روحانیون و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد. به گزارش خواف نیوز ؛ فرماندار خواف گفت: شهرستان خواف از لحاظ گستردگی و وسعت، دومین شهرستان استان است و با وجود تلفیقی بودن، وحدت، وفاق و همدلی مردم شهرستان خواف به

آیین تکریم و معارفه امام جمعه خواف با حضور فرماندار خواف، رئیس حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، علما و روحانیون و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خواف نیوز ؛ فرماندار خواف گفت: شهرستان خواف از لحاظ گستردگی و وسعت، دومین شهرستان استان است و با وجود تلفیقی بودن، وحدت، وفاق و همدلی مردم شهرستان خواف به عنوان نماد و الگو زبانزد کشور است.


سنجرانی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات سه ساله حجت الاسلام شمسیان، توسعه هر چه بیشتر شهرستان را در سایه یکپارچگی و همبستگی مردم و مسئولین عنوان نمود.

همچنین رئیس حراست شورای سیاستگذاری ائمۀ جمعۀ کشور تمامیت ارضی را از مهمترین افتخارات شهرهای مرزی عنوان کرد و گفت: نماز جمعه نقش بسیار مهمی در حفظ تمامیت ارضی دارد، چرا که نیرو های ارزشی و فدائی اسلام و رهبری را همدل و هماهنگ می کند.


حجت الاسلام والمسلمین قلعه با اشاره به وجود ظرفیت های غنی در شهرستان بر محرومیت زدایی و تقویت برنامه های فرهنگی نیز تاکید نمود.

در پایان با اعطای حکمی حجت‌الاسلام برزگر نژاد به عنوان امام جمعه جدید شهرستان خواف معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید ذبیح الله شمسیان تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.