کد خبر : 5302
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 - 13:44

فرماندار خواف:ثبات وضعیت سفید کرونا در خواف نیازمند همراهی شهروندان است.

فرماندار خواف:ثبات وضعیت سفید کرونا در خواف نیازمند همراهی شهروندان است.

فرماندار خواف با اشاره به این که وضعیت کرونا در این شهرستان به تازگی سفید اعلام شده است گفت: ثبات این وضعیت نیازمند همراهی مردم در رعایت موارد پیشگیرانه است. حسین سنجرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعلام وضعیت سفید به معنای نداشتن بیمار نیست و در صورت رعایت نکردن موارد

فرماندار خواف با اشاره به این که وضعیت کرونا در این شهرستان به تازگی سفید اعلام شده است گفت: ثبات این وضعیت نیازمند همراهی مردم در رعایت موارد پیشگیرانه است.

حسین سنجرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعلام وضعیت سفید به معنای نداشتن بیمار نیست و در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی امکان افزایش مبتلایان به کرونا در خواف و تبدیل از وضعیت سفید به وضعیت زرد و قرمز وجود دارد.
فرماندار خواف ضمن قدردانی از مردم این شهرستان به خاطر رعایت نکات بهداشتی از آنان خواست همچنان دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند و بر اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند دقت داشته باشند.
او ادامه داد: با سفید شدن وضعیت کرونا در خواف اماکن مذهبی و مساجد این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تدریج بازگشایی می شوند.

پیش از این وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت قبلی خواف از نظر بیماری کرونا را زرد اعلام کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.