کد خبر : 5267
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 12:54

پس از بررسی گزینه های مختلف؛ رئیس دفترمرکزی منتخب یازدهم مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

پس از بررسی گزینه های مختلف؛ رئیس دفترمرکزی منتخب یازدهم مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

با اعلام حجت الاسلام علی اکبر احمد پور منتخب مردم در مجلس یازدهم؛ محمد جوانشیری به عنوان رئیس دفتر ارتباط مردمی نماینده انتخاب شد. محمد جوانشیری که پنجمین دهه زندگی خود را سپری می کند، با مدرک کارشناسی ارشد علوم تربیتی، تجربیات سیاسی و فرهنگی ارزشمندی را همراه خود به دفتر نماینده خواهد آورد. مدیریت

با اعلام حجت الاسلام علی اکبر احمد پور منتخب مردم در مجلس یازدهم؛ محمد جوانشیری به عنوان رئیس دفتر ارتباط مردمی نماینده انتخاب شد.

  • محمد جوانشیری که پنجمین دهه زندگی خود را سپری می کند، با مدرک کارشناسی ارشد علوم تربیتی، تجربیات سیاسی و فرهنگی ارزشمندی را همراه خود به دفتر نماینده خواهد آورد.
  • مدیریت در مدارس مختلف سطح شهر رود خواف؛ کارشناس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره آموزش و پرورش؛ رئیس شورای بسیج سپاه ناحیه خواف و مسئول اتحادیه_انجمن های اسلامی بخشی از مسئولیت های وی در طول دوران خدمتش بوده است.
  • بی گمان حضور جوانشیری به عنوان عضو شورای سردبیری نشریهآوایرود (نخستین نشریه شهرستان خواف) خبر خوبی برای خبرنگاران است، چرا که افرادی که از جنس خبررسانی و خبرنگاری باشند با درک متقابل می توانند بازوی توانمندی برای منطقه و بخصوص نماینده باشند. تمامی اعضای هیات تحریریه کانالخبریتحلیلی خواف افتخار همکاری با جوانشیری در نشریه وزین آوای رود (دهه۸۰) را دارند.
  • منتخبیازدهم مردم خواف و رشتخوار برای انتخاب مسئول دفترمرکزی کار دشواری داشت و پس از بررسی فراوان از بین سه گزینه نهایی (علی محمد #طلایی برآبادی-محمد #شریفی سلامی-محمد #جوانشیری قاسم آبادی) جوانشیری را به عنوان #جانشین خود در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار منصوب کرد.
  • همچنین محمد چوپی هم به عنوان مسئول دفتر رشتخوار تعیین شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.