کد خبر : 5252
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1399 - 16:22

در شهرستان خواف صورت پذیرفت توزیع 1700 بسته معیشتی مزین به تصاویر شهدا

در شهرستان خواف صورت پذیرفت توزیع 1700 بسته معیشتی مزین به تصاویر شهدا

در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک های مومنانه 1700بسته معیشتی مزین به تصاویر شهدای شهرستان خواف توزیع شد. به گزارش خواف نیو زبه نقل از ایثار خراسان رضوی در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک های مومنانه به نیازمندان در سطح کشور، با همت

در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک های مومنانه 1700بسته معیشتی مزین به تصاویر شهدای شهرستان خواف توزیع شد.
به گزارش خواف نیو زبه نقل از ایثار خراسان رضوی در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک های مومنانه به نیازمندان در سطح کشور، با همت مسئولان و همچنین خیرین شاهد و ایثارگر شهرستان خواف در مرحله دوم 1700 بسته معیشتی غذایی بین آسیب دیدگان ناشی از ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان درایام ماه مبارک رمضان توزیع شد.


محمد علی نطاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خواف ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه نزول قرآن و همچنین آرزوی سلامتی برای تمامی ملت شریف و عزیز ایران اسلامی و خصوصاً خانواده های معزز و مکرم شهدا وایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این ماه گفت: 1700 بسته غذایی به نیازمندان آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا در این شهرستان توزیع شد.
نطاق در ادامه افزود: این بسته ها  که مزین به تصاویر 110 شهید شهرستان و همچنین شهدای مدافع حرم شده در مناطق محروم شهرستان که با همکاری اوقاف و امور خیرین، خانواده های شاهد و ایثارگر، فرمانداری شهرستان ،سازمان تبلیغات و همچنین خیرین سطح شهرستان در قالب رزمایش کمک های مومنانه  1700 بسته در سطح شهرستان توزیع شده است.
نطاق خاطر نشان ساخت: تمامی افراد نیازمندی که در سطح شهرستان تاکنون شناسایی شده اند تا پایان ماه مبارک رمضان از این بسته های معیشتی غذایی بهره مند خواهند شد.
نطاق در پایان از همکاری و مساعدت های کلیه دستگاه ها، ادارات و نهادهای انقلابی شهرستان به ویژه ائمه محترم جمعه و جماعات، فرماندار محترم و به ویژه مردم شریف، مومن، انقلابی و شهید پرور شهرستان که در اجرای رزمایش کمک های مومنانه، ستاد شهرستان را یاری کردند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد در مرحله سوم این رزمایش 2500 بسته معیشتی غذایی با کمک و حمایت های نهادهای انقلابی شهرستان و بخصوص معادن منطقه تهیه و در بین اقشار آسیب دیده توزیع خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.