کد خبر : 5255
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 16:24

اجرای خط کشی و تسطیح بستر رودخانه درشهرستان خواف

اجرای خط کشی و تسطیح بستر رودخانه درشهرستان خواف

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف از احداث 7 کیلومتر دریواسیون –اجرای خط کشی به طول 40کیلومتر در راههای اصلی و روستایی و تسطیح بستر رودخانه دشت سلامی خبر داد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خراسان رضوی ؛ سعید محمود زاده با بیان این مطلب

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف از احداث 7 کیلومتر دریواسیون –اجرای خط کشی به طول 40کیلومتر در راههای اصلی و روستایی و تسطیح بستر رودخانه دشت سلامی خبر داد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خراسان رضوی ؛ سعید محمود زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: در بارندگی های اخیر، به علت جای شدن سیلابهای شدید در امتداد راه اصلی خواف –قاین ( حد فاصل روستاهای علی آباد –مهرآباد و ارگ ) سیلاب باعث انسداد راه در مقاطع مختلف گردیده و این اداره مصمم گردید با احداث دریواسیون خاکی به طول 7 کیلومتر در امتداد مسیر یاد شده از ورود سیلاب به جاده جلوگیری نماید. وی افزود: همچنین در بارندگی های اخیر سیلاب باعث تخریب دستکهای پل 4 دهانه 2متری ( کیلومتر 2بعد از شهر سلامی به سمت رشتخوار ) گردیده که یک دستگاه بلدوزر این اداره به مدت 10 روز بستر رودخانه را تسطیح نموده و نسبت به اصلاح آب بردگی دستکها اقدامات لازم انجام گردید. رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خواف تصریح کرد: عملیات اجرای خط کشی با توجه به بازدید های مستمری که از راه های حوزه استحفاظی اعم از راه های اصلی ،فرعی و روستایی داشته است با الویت راه های روستایی که نیاز به خط کشی داشتند ، خط کشی 40 کیلومتر راه شهری و روستایی شهرستان شامل راه روستاهای قلعه نو ، احمد آباد – خیرآباد ،سده – مزرعه شیخ و سیجاوند و محور اصلی از خرگرد تا سه راهی نشتیفان انجام شده است. محمود زاده اشاره کرد: با توجه به بعد مسافت طولانی راههای مرزی از مناطق شهری و سخت گذر بودن این راهها، اجرای عملیات راهداری در این محورها بسیار هزینه بر بوده است و امسال نیزعملیات تسطیح و رگلا‍ژ، لکه گیری، نصب علائم تابلوهای ایمنی، تعمیر و بازسازی ابنیه فنی که بر اثر جاری شدن سیلابهای بهاری تخریب شده اند به صورت مستمر در دستور کار این اداره قرار گرفته است. ضمنا شهرستان خواف 130کیلومتر راه مرزی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.