کد خبر : 5138
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 10:36

پیام تبریک فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

پیام تبریک فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

«تنها نیرویی که قادر است از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، انقلابی دفاع کند، فقط سپاه است. یکی از بخش‌های مهمّ کارنامه‌ی سپاه، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه است؛ یعنی حوادث، جریانات نتوانست این تشکیلات مستحکم و قوی‌بنیه را از مسیر اصلی و درست، به بهانه‌ی اینکه دنیا تغییر کرده، زندگی تغییر کرده، منحرف

«تنها نیرویی که قادر است از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، انقلابی دفاع کند، فقط سپاه است.
یکی از بخش‌های مهمّ کارنامه‌ی سپاه، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه است؛ یعنی حوادث، جریانات نتوانست این تشکیلات مستحکم و قوی‌بنیه را از مسیر اصلی و درست، به بهانه‌ی اینکه دنیا تغییر کرده، زندگی تغییر کرده، منحرف کند».
((مقام معظم رهبری))

🇮🇷دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان الهی و تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) انجام پذیرفت. این فرمان الهی همچون دیگر فرامین مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، منادی پیام خرسندی و امیدواری در اذهان امت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بود. این روز یادآور گام‌های راسخ و استوار مردانیست که همواره در تاریخ ایران اسلامی حماسه آفریدند و مجاهدت های آنان در سال های پر مخاطره و پر افتخار حماسه و ایثار و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

بحمدالله امروز پس از گذشت 41 سال نهال نوپای سپاه به ثمره خون شهدای سرافراز و همت و تلاش مردان بی ادعا به درختی تنومند مبدل گردیده که تمامی معادلات مستکبرین و زورگویان جهان را همچون دوران دفاع مقدس بر هم زده است‌.

ضمن تبریک فرا‌رسیدن این روز مبارک به تمامی سبز پوشان عرصه ایثار و شهادت، توفیقات روز افزون این عزیزان را از خداوند متعال تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و رهبری ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دفاع از حریم و حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.
سرهنگ پاسدار محمد علی نطاق
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.