کد خبر : 5141
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 10:39

​بازدید فرماندار خواف از روند احداث کارخانه کنسانتره ۵ میلیون تنی فولاد سنگان خواف

​بازدید فرماندار خواف از روند احداث کارخانه کنسانتره ۵ میلیون تنی فولاد سنگان خواف

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف حسین سنجرانی فرماندار خواف به همراه تعدادی از اعضای شورای تامین ،روسای دستگاه‌های اجرایی از روند پیشرفت فیزیکی  احداث کارخانه کنسانتره ۵ میلیون تنی فولاد سنگان بازدید نمود.در این بازدید فرماندار خواف ضمن بیان اهمیت تولید در اقتصاد کشور و با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف حسین سنجرانی فرماندار خواف به همراه تعدادی از اعضای شورای تامین ،روسای دستگاه‌های اجرایی از روند پیشرفت فیزیکی  احداث کارخانه کنسانتره ۵ میلیون تنی فولاد سنگان بازدید نمود.
در این بازدید فرماندار خواف ضمن بیان اهمیت تولید در اقتصاد کشور و با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید بیان نمود که با توجه به پیش رو بودن شرکت فولاد سنگان به عنوان معین اقتصاد مقاومتی شهرستان در عرصه تولید این شرکت در اجرایی نمودن شعار امسال هم پیش رو خواهد بود .
وی خاطرنشان کرد تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی شهرستان بر این امر است که ضمن رعایت کلیه مسائل زیست محیطی و بهداشتی خللی در امر تولید پیش نیاید.
سنجرانی با اشاره به این مطلب که در زمینه مبارزه با بیماری کرونا معین های اقتصاد مقاومتی و به ویژه شرکت فولاد سنگان کمک‌های قابل توجهی به مرکز استان و همچنین بهداشت درمان شهرستان داشتند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.